• Reklama

Xiaomi Note

Xiaomi

Xiaomi Note

Postprzez sosenkovic » wtorek, 8 lipca 2014, 15:27

Witam,

od prawie miesiąca jestem w posiadaniu Xiaomi Note. Generalnie jestem ze wszystkiego zadowolony oprócz jednej rzeczy - dzwięk. Mam tu na myśli dzwięk przy rozmowach, dzwonek z głośnika (to dla mnie najważniejsze bo często prowadze i musze słyszeć dźwięk z plecaka), muzyka z głośnika. Czy istnieje jakas metoda, rom albo cokolwiek innego (jestem laikiem proszę łopatologicznie) aby ten dzwięk był przede wszystkim głośniejszy oraz mniej "bezpłciowy"?. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

pozdrawiam
sosenkovic

Reklama

en.001phone.cn=

Re: Xiaomi Note

Postprzez sonic » wtorek, 8 lipca 2014, 16:07

dźwięk w trakcie rozmowy masz niewyraźny ? czy tylko przy trybie głośnomówiącym? bo przy normalnej rozmowie uważam że dźwięk jest doskonały, rzeczywiście przy głośnomówiącym jest dość cicho. A jak masz telefon w plecaku i nie słyszysz telefonu to może rozważ zakup smartwatch za parę dolarów, który będzie ci wibrował na ręce przy przychodzącym połączeniu ?
Life style, zarabianie, filmy -> http://marcingorski.pl
sonic
VIP

Pochwały: 14

Postprzez sosenkovic » wtorek, 8 lipca 2014, 16:47

ok może przesadzam faktycznie rozmowy są prawie idealne (za szybko pisałem i palnałem). Chodzi o głośnik tylny, porównując go do nawet mojej śmiesznej służbówki samsung galaxy ace 2 ów głośnik wypada miernie gdy odezwie się dzwonek ustawiony na maks. Mielibyście na tą konkretną "wadę" jakąś solucję ?
sosenkovic

Postprzez bartazzz » wtorek, 8 lipca 2014, 16:59

zobacz czy w romie jest viperfx. Głośnosći można zwiększyć w trybie serwisowym chociązby z mobileuncle tools
zanim napiszesz post użyj funkcji SZUKAJ!!!
bartazzz
VIP

Pochwały: 84

Postprzez kolakao » wtorek, 15 lipca 2014, 16:21

Dołączę się do tematu, jako, że tytuł jest dość ogólny,