• Reklama

Xiaomi mi5 vs zuk z2

Porównanie chińskich telefonów, zakupionych w Chinach i wyprodukowanych w Chinach.

Re: Xiaomi mi5 vs zuk z2

Postprzez SEBOLFC » 13 wrz 2016, o 20:31

Też bym prosił jak można
SEBOLFC
AKTYWNY
 
Posty: 508
Dołączył(a): 26 cze 2015, o 03:17
Pochwały: 2
Telefon:: ZUK Z2 PRO

Reklama

Re: Xiaomi mi5 vs zuk z2

Postprzez tomi1613 » 13 wrz 2016, o 20:46

Wiem i nie sa najgorsze, nie sadze by byly gorsze od lg g3. A nie wiem co jeszcze z le max 2 zrobic, bo wyglada na fajny tele
tomi1613
 
Posty: 0
Dołączył(a): 12 wrz 2016, o 21:04
Telefon:: LG g3

Re: Xiaomi mi5 vs zuk z2

Postprzez Flyagaric » 13 wrz 2016, o 21:26

Nie wiem czy jest gorszy od G3, bo nigdy zdjęć z niego nie widziałem. Nie bójcie się dramatu, bo to nie tak. W dzień na dworze będzie bardzo ok, ale aparatu w telefonie z tej półki nie mierzy się tą miarą, bo dziś w dobrym świetle to byle co robi dobre zdjęcia. Zdjęcia we wnętrzach i w sztucznym świetle będą zwyczajnie słabe, a to imho połowa wszystkich zdjęć jakie robimy. Zwyczajnie nie wypada, żeby fon z tego przedziału radził sobie jak telefony o połowę i więcej tańsze. Dla mnie, to nieakceptowalne, ale wiem, że są koledzy, których bardziej skusi topowy proc, więc każdy sam musi sobie rozpatrzyć dylemat.
Kod: Zaznacz cały
[cyt. @ra-vau]nie rób sobie kłopotów kupując leegouleluleleaoukitephony. 
Kup u nas w biedronce, coś w tych pieniądzach (...) a dostaniesz 2lata gwarancji
Flyagaric
VIP
 
Posty: 3552
Dołączył(a): 7 maja 2015, o 22:38
Pochwały: 116
Telefon:: Haier
ROM: Bassrockers

Re: Xiaomi mi5 vs zuk z2

Postprzez tomi1613 » 13 wrz 2016, o 21:44

Nie potrzebuje 820 tylko cos co jest wmiare płynne i tyle. Ale ma dobry aparat i baterie. Jakis plynny tele wmiare z dobyrm aparatem i bateria do 1300?
Ostatnio edytowano 13 wrz 2016, o 22:00 przez tomi1613, łącznie edytowano 1 raz
tomi1613
 
Posty: 0
Dołączył(a): 12 wrz 2016, o 21:04
Telefon:: LG g3

Re: Xiaomi mi5 vs zuk z2

Postprzez AnimalPL » 13 wrz 2016, o 21:58

tomi1613 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!



akurat jesli chodzi o aparat to przynajmniej u mnie na sofcie aktualnym z zui 2.1.059 ST robi bardzo ładne fotki. Nie mialem mi5 ale na pewno robi lepsze fotki niz redmi note 3 pro. Jak na moj gust robi lepsze fotki niz moto x play.
AnimalPL
AKTYWNY
 
Posty: 509
Dołączył(a): 21 sty 2015, o 10:11
Pochwały: 23
Telefon:: nokia

Re: Xiaomi mi5 vs zuk z2

Postprzez AnimalPL » 13 wrz 2016, o 22:00

Flyagaric napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


JAk na telefon za 1000zł to akurat z2 robi dobre fotki. Nie wiem na jakim sofcie masz/miales zuka z2 ale w nowym sofcie naprawde zrobi zacne fotki. (mialem starszy soft, customowy i najnowszy) i jest spora roznica w jakosci.

Nie wiem jaki telefon za polowe tej ceny robi takie same fotki lub lepsze, ale chetnie sie dowiem.
AnimalPL
AKTYWNY
 
Posty: 509
Dołączył(a): 21 sty 2015, o 10:11
Pochwały: 23
Telefon:: nokia

Re: Xiaomi mi5 vs zuk z2

Postprzez tomi1613 » 13 wrz 2016, o 22:03

Wiec poleci ktos fona wmiare plynnego z dobrym aparatem i bateria?
tomi1613
 
Posty: 0
Dołączył(a): 12 wrz 2016, o 21:04
Telefon:: LG g3

Re: Xiaomi mi5 vs zuk z2

Postprzez tpawel » 13 wrz 2016, o 22:31

Polecę niestandardowo. A może redmi pro? Ma podwójny aparat, z tego jeden z mi4c. Duża bateria z amoledem i niezbyt żrącym prąd prockiem? 220$ można już kupić. Wiem że w stosunku do mi5 czy op3 nie ma startu nawet,ale może warto się przyjrzeć?
tpawel
VIP
 
Posty: 2726
Dołączył(a): 23 lut 2015, o 12:14
Pochwały: 86
Telefon:: redmi/cool1
ROM: miui9/leree3

Re: Xiaomi mi5 vs zuk z2

Postprzez tomi1613 » 13 wrz 2016, o 22:33

oglądałem .
tomi1613
 
Posty: 0
Dołączył(a): 12 wrz 2016, o 21:04
Telefon:: LG g3

Re: Xiaomi mi5 vs zuk z2

Postprzez kombajnik » 13 wrz 2016, o 22:40

Tu kilka fotek w tym 2 panoramki wykonane zukiem z2, od razu uprzedzam, że wybitnym fotografem nie jestem :D i z aparatu korzystam sporadycznie ;)

http://imgur.com/a/ugP06
kombajnik
AKTYWNY
 
Posty: 794
Dołączył(a): 14 kwi 2013, o 18:46
Pochwały: 20
Telefon:: ZUK Z2
ROM: ZUI 2.1

Re: Xiaomi mi5 vs zuk z2

Postprzez tomi1613 » 13 wrz 2016, o 23:41

Co sadzicie o honorze 7?
tomi1613
 
Posty: 0
Dołączył(a): 12 wrz 2016, o 21:04
Telefon:: LG g3

Re: Xiaomi mi5 vs zuk z2

Postprzez tomikitwo » 14 wrz 2016, o 00:53

@up, Honor 7 możesz porównać do mi4c, ale gry będą lepiej działały na xiaomi, bo huawei ma gowniane gpu w tych ichnich kirinach.

@Animal, pooojechales stary. Żuk z2 robi gorsze zdjęcia od np. letv x600, xiaomi mi 4c, nubia z7 max, lenovo vibe shot. Widziałem dużo sampli i foty z zuka sa gorsze. Serio.

Sent from my Le X820 using Tapatalk
Avatar użytkownika
tomikitwo
AKTYWNY
 
Posty: 223
Dołączył(a): 18 lut 2016, o 17:38
Pochwały: 29
Telefon:: 3310

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Porównania telefonów



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama