• Reklama

Xiaomi Hongmi / Red Rice

dyskusja o telefonach Xiaomi, Jaki telefon wybrać, gdzie kupić, opinie, pytania.

Re: Xiaomi Hongmi / Red Rice

Postprzez fistaszka » 26 cze 2014, o 23:48

dzieki za pomoc!
2 mam nowiutkie Xiaomi Red Rice 1S, dla pewnosci wyniku testowałam jeszcze raz, dokladnie to samo mi wyszlo,
jestem naprawde zielona w te klocki, dlatego zapytam- sciagnelam i uruchomilam ds battery saver, chyba podczas testu aplikacja byla wlaczona, a karta z aero dezaktywowana, moze to tez wplywa na wynik testu? probowalam tez posluzyc sie greenify ale narazie bez skutku.
3. nie zainstalowalam jeszcze mobileuncle, planuje to zrobic jutro
fistaszka

Telefon:: Xiaomi RR 1S
ROM: MIUI Polska

Reklama

Postprzez mentorkmk » 26 cze 2014, o 23:53

oszczedz sobie trudu, uncle jest dla telefonow z procesorami mtk, czyli w Twoim nie powinien dzialac jako ze masz snapdragona
gratuluje udanego zakupu no i oby Ci dlugo sluzyl
mentorkmk
AKTYWNY

Pochwały: 22
Telefon:: brygada RR

Postprzez ddr » 27 cze 2014, o 00:06

To ja już nie wiem, w końcu masz redmi 1 czy 1S? Jeśli ci wynik wyszedł 17k i masz 1S to będziesz musiała zastosować tą optymalizację, po niej już tylko 20k w górę.

Wysłane z mojego HM 1SW
Telefon się popsuł? dwro(kropka)ddr(małpa)gmail(kropka)com - zamknięte do odwołania
W tytule wiadomości proszę podać model urządzenia.
ddr
VIP

Pochwały: 126
Telefon:: Letv x600
ROM: 011S

Postprzez fistaszka » 27 cze 2014, o 00:18

Dziekuje Wam za pomoc, jestescie nieocenieni! Oczywiscie bede jeszcze troche Was "meczyc", zanim ogarne ten swoj telefon.. A obiecane piwo albo cytrynowke moge podarowac osobiscie w Lublinie albo Rzeszowie:)
A czym najlepiej usunac te apki systemowe? Antutu skierowal mnie do clean mastera, ale nie moge w nim znalezc tego co mnie denerwuje najbardziej:) moze ktos zna cos latwiejszego?
Mam Red Rice 1S
fistaszka

Telefon:: Xiaomi RR 1S
ROM: MIUI Polska

Postprzez grosjean » 27 cze 2014, o 00:30