• Reklama

Upomnienie sprzedawcy przez ali po zwrocie$ /zwrot na paypal

Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Upomnienie sprzedawcy przez ali po zwrocie$ /zwrot na paypal

Postprzez kubuskil1 » 17 cze 2014, o 14:50

Witam, kupiłem dwa etui spigena do lg g2,
Jedno przyszło dobre, drugie zdeformowane więc otworzyłem spór, oczekując zwrotu za to jedno etui lecz sprzedawca odpowiedział mi tak :

Sales YXF
2014-06-16 23:24:49

Hi dear,
thank you for your message and sorry for the trouble caused to you.
my friend, we will be punished if the platform refund you the money,so we would like to refund you through paypal.
and the platform will take a long time to judge it but we can refund you soon.

so, could you pls close the dispute and tell me your paypal account?
Regards
Michelle


Ja:
sorry I don't have paypal account and I will not have

I want refound through aliexpress protection for red defected case,

I know it may be not your fault - checking every piece is impossible, but half of my order is defective and can't be used properly so I want refund for that case. And I am not sure if any other way to get refund is safe, so I expect refund only through aliexpress buyers protection system and can't cancel dispute.

Sales YXF

Hi dear,
thank you for your kind understanding, and I understand you ,too
how about we send a new case for you?
is this ok?

Michelle

W związku z tym nie wiem czy to zapytanie o paypala to nie była próba oszustwa oraz czy aliexpress daje upomnienia gdy ktoś otwiera spór. Ja zaznaczyłem że item does not work properly no bo po prostu nie pasuje cześć plastikowa do gumowej, chce za to jedno etui zwrot i będę zamawiał kolejne w ciemniejszym kolorze bo to, które przyszło niezdeformowane - jest genialne :)

A sprzedawcy nie chcę robić koło dupy bo paczka doszła szybko - po 18 dniach, na spór odpowiedział szybko i odpisuje składnie, precyzyjnie więc jeżeli nie kręcił z tym paypalem i upomnieniem od ali to moge się zgodzić na to żeby wysłał nowe. Jedynie nie do końca wiem na jakich warunkach on dosłał by nowe, czy nowe zamówienie na jednego centa, czy dodaje się tracikng do starego, czy cofać spór ale to pamiętam że gdzie było na forum poruszane więc znajdę jeśli będze potrzeba :)

Na forum w wątku o sporach pisał ktoś że jak proponuje paypal to jest to przekręt, ale postanowiłem założyć temat i się upewnić, sprawa toczy się o całe 3.5 $ :D czyli właściwie o to czy YXF Group CO.,LTD jest wart polecenia czy nie :)
kubuskil1
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24 mar 2014, o 22:33
Telefon:: motom

Reklama

Re: Upomnienie sprzedawcy przez ali po zwrocie$ /zwrot na pa

Postprzez drago68 » 17 cze 2014, o 14:56

Jeżeli sprzedawca chce zwrócić na PayPal, można tak zrobić, ale zamykanie sporu dopiero po przelaniu danej kwoty na PayPal.
Avatar użytkownika
drago68
VIP
 
Posty: 1953
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 17:50
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 85
Telefon:: Xiaomi RN4

Re: Upomnienie sprzedawcy przez ali po zwrocie$ /zwrot na pa

Postprzez kubuskil1 » 17 cze 2014, o 15:09

Dziękuję za odpowiedź, choć i tak nie mam paypala ale to uznaję za wyjaśnione - sprzedawca nie oszukiwał, drugie pytanie czy upomnienie/kara/punkty ujemne z aliexpress przy zwrocie za to że "item does not work properly" to też prawda ? Bo jeśli tak to nie mam co sprzedawcy robić problemu, skoro jest rzetelny i chce wysłać drugie etui to wszystko byłoby okej :)

Edit:
Rozumiem że jeżeli zamknę ten spór, sprzedawca napisze że wysłał etui z nowym tracking number, to jeżeli go jakimś cudem nie dostanę to będę mógł znów otworzyć spór na stare zamówienie ? Bo ochrony zostało jeszcze 42 dni więc powinno spokojnie dolecieć :)
kubuskil1
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24 mar 2014, o 22:33
Telefon:: motom

Re: Upomnienie sprzedawcy przez ali po zwrocie$ /zwrot na pa

Postprzez bartazzz » 17 cze 2014, o 15:23

wg mnie paypal jest dobrym sposobem ale się nie opłaca bo paypal trochę zdziera przy zwrocie i przelaniu na pln.
Troszke ściemnia że to długo będzie trwało bo sprzedawca może akceptować spór i zgodzić się na częsciowy refund.
Jeśli masz konto w USD to nic nie stracisz, jeśli masz w PLN to mozesz rozważyć opcję przez Paypal.
Kiedyś tak przyjałem refund.
Niemniej jednak jeśli się ma konto w USD to najlepiej/najtaniej przez aliexpress.
Jeśli interesuje Cię otrzymanie etui to jak najbardziej przyjmij propozycję ale proponuję zaakceptowac rozwiązanie po podaniu numeru trackingowego i pokazaniu się go w trackingu

Jeśli chodzi o upomnienia to możesz je otrzymać m,in jeśli bys straszył sprzedawcę wystawieniem negatywnego komentarza żeby osiągnąć porozumienie na swoja korzyść.
W takich przypadkach aliexpress radzi korzystać ze sporu, więc zrobiłeś jak najbardziej prawidłowo i masz do tego prawo
zanim napiszesz post użyj funkcji SZUKAJ!!!
Avatar użytkownika
bartazzz
VIP
 
Posty: 5577
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 12:03
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 100
Telefon:: Redmi
ROM: MIUI POLSKA

Re: Upomnienie sprzedawcy przez ali po zwrocie$ /zwrot na pa

Postprzez kubuskil1 » 17 cze 2014, o 15:31

dzięki wielkie za odpowiedź, tylko chodziło mi o upomnienie/ukaranie sprzedawcy przez ali a nie upomnienie mnie przez ali :) to znaczy czy sprzedawca gdy wyśle przedmiot który nie działa tak jak powinien, i kupujący wystąpi o zwrot, zwrot zostanie zrobiony, to czy sprzedawca w tym momencie dostaje jakieś ujemne punkty od ali, karę, czy cokolwiek ?
kubuskil1
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24 mar 2014, o 22:33
Telefon:: motom

Re: Upomnienie sprzedawcy przez ali po zwrocie$ /zwrot na pa

Postprzez bartazzz » 17 cze 2014, o 16:18

wg mnie nie, bo niby dlaczego, chyba że boi się negatywnego komentarza z Twojej strony.
Bardziej może szefostwo ich naciska ze względu na koszty i opinię
zanim napiszesz post użyj funkcji SZUKAJ!!!
Avatar użytkownika
bartazzz
VIP
 
Posty: 5577
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 12:03
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 100
Telefon:: Redmi
ROM: MIUI POLSKA

Re: Upomnienie sprzedawcy przez ali po zwrocie$ /zwrot na pa

Postprzez fake4r » 17 cze 2014, o 16:23

Punkty raczej tylko za komentarze, u mnie też była taka sytuacja że sprzedający chciał abym anulował spór i zrobi zwrot na paypal. Nie posiadam paypala i napisałem mu to, oraz że chcę zwrot tu na ali. Napisał że w porządku ale żebym obiecał że wystawie pozytywną opinię ;)
Avatar użytkownika
fake4r
VIP
 
Posty: 5970
Dołączył(a): 4 lip 2013, o 13:55
Lokalizacja: ChRL
Pochwały: 204
Telefon:: Redmi 3

Re: Upomnienie sprzedawcy przez ali po zwrocie$ /zwrot na pa

Postprzez rk.rk » 17 cze 2014, o 16:51

Ostatnio miałem zwrot na paypal ,nie wiem dlaczego potraktowali to jako moja sprzedaż i zamrozili kase na 18 dni. Od 20$ wzięli niecałe 2$.
Jak były użyte wysokie kupony do zakupu to bardziej opłacalny jest paypal.
rk.rk
AKTYWNY
 
Posty: 624
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 23:17
Pochwały: 9
Telefon:: Z7 mini

Re: Upomnienie sprzedawcy przez ali po zwrocie$ /zwrot na pa

Postprzez kubuskil1 » 18 cze 2014, o 00:27

bartazz prawdopodobnie trafił w sedno, szef zarządził, że na ali ma nie być sporów bo dostaną po pensji i dlatego wolą zwracać na paypal albo wysyłać nowe. Bo koszty mają pewnie obliczone tak, że sprzedając jedną szt mogą wysłać dwie i wyjść na zero, skoro zaproponowali że wyślą nowe.

Właściwie to nic dziwnego że szef dba o porządek,dzięki temu mają 98% feedbacku przy ponad 10 tys zamówień :) Dziękuje wszystkim za wyjaśnienie, zgodzę się na ponowną wysyłkę, spór ma jeszcze 4 dni do eskalacji bo był świeżo założony, tak jak koledzy doradzili czekam aż dostane dobry tracking a potem go cofnę jeśli wyrobi się w tych 4 dniach. Jeśli nie wyrobi, to zobaczymy co będzie :D
kubuskil1
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24 mar 2014, o 22:33
Telefon:: motom


Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

  • Reklama