:updated version: iOcean X7 HD/X7S z obsługą aero2?

:updated version: iOcean X7 HD/X7S z obsługą aero2?

Postprzez Kobe8 » czwartek, 16 stycznia 2014, 20:27

Witam!

Jeśli ktoś będzie zamawiać ten telefon, niech da znać to sprawdzi się aero2, bo według sklepów:
ma wcdma 900:

http://www.aliexpress.com/item/Original ... 98947.html

jedna osoba z PL z tej aukcji kupiła ;-)

http://www.aliexpress.com/item/In-stock ... 03826.html

tutaj też ;)

tutaj tak samo wcdma 900:
http://www.1949deal.com/bestselling/x7hd.html

fajnie by było jakby ktoś od nas zamawiał też wersję X7S :-)

X7S to mtk6592 octa core
X7 HD to mtk6582 quad core

stworzyłem temat, żeby trochę nagłośnić sprawę bo nigdy iOcean nie miał obsługi aero2 więc ciekawe :->

z góry dzięki!
Ostatnio edytowano czwartek, 16 stycznia 2014, 21:32 przez Kobe8, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Kobe8
AKTYWNY
 
Posty: 493
Dołączył(a): wtorek, 30 kwietnia 2013, 08:26
Lokalizacja: Z NETA
Pochwały: 3

Reklama

Re: :updated version: iOcean X7 HD/X7S z obsługą aero2?

Postprzez Grech » czwartek, 16 stycznia 2014, 21:27

Kobe8 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Raczej na odwrót
X7HD - MT6582
X7S (Elite) - MT6592 (w sprzedaży od 21 stycznia)
Te mają 900 MHz

Jeszcze są
X7 Turbo
X7 Elite
X7 Plus
Wszystkie 3 na MT6589T i te nie mają 900 MHz
Avatar użytkownika
Grech
AKTYWNY
 
Posty: 371
Dołączył(a): sobota, 22 września 2012, 22:35
Lokalizacja: Miasto
Pochwały: 5

Re: :updated version: iOcean X7 HD/X7S z obsługą aero2?

Postprzez Kobe8 » czwartek, 16 stycznia 2014, 21:32

już poprawiłem z rozpędu zrobiłem błąd przy wklejaniu dzięki ;-)
wie ktoś czy duża jest różnica między tym MTK6582 z grafiką mali400 mp2 a mtk6589t z PowerVR SGX 544MP :?:
Zarówno w grach jak i ogólnie 8-)
Mam też prośbę żeby ktoś napisał jak wygląda wysyłka freeship na 1949deal ktoś to zamawiał tam coś i ile mniej więcej szła ;-)
Avatar użytkownika
Kobe8
AKTYWNY
 
Posty: 493
Dołączył(a): wtorek, 30 kwietnia 2013, 08:26
Lokalizacja: Z NETA
Pochwały: 3

Re: :updated version: iOcean X7 HD/X7S z obsługą aero2?

Postprzez Kobe8 » piątek, 17 stycznia 2014, 01:20

Przydatne linki:
x7 hd:
http://www.gizbeat.com/2968/mt6592-euro ... te-review/
x7s:
http://www.gizbeat.com/2974/mt6582-iocean-x7-hd-review/

btw:
Gościu z Ali napisał mi pomylił się z prockiem mtk658t w tabelce ;-)
http://www.aliexpress.com/item/Original ... 98947.html

Dear my friend :
Sorry for that, we make mistake.
The X7 HD is mtk6582.
It is a European phone with the band " 2G: GSM 850/900/1800/1900MHz 3G: WCDMA 2100MHz/900MHz
Ther X7S octa is in stock. Once you make the payment , we can ship it out in 2 working days .
Best regards

Dziwne bo 13 stycznia presale X7S i miał być dostępny w przyszłym miesiącu a on już niby ma cuda u tych chinoli ;-) Za 230$ chętnie bym go łyknął ale takie ceny tylko bezpośrednio w Chinach ;-)

następna odpowiedź o dostępność x7s:
As you know , we do business with the factory. The factory can serve us the goods at the first time . So we have it in stock now .
Avatar użytkownika
Kobe8
AKTYWNY
 
Posty: 493
Dołączył(a): wtorek, 30 kwietnia 2013, 08:26
Lokalizacja: Z NETA
Pochwały: 3

Re: :updated version: iOcean X7 HD/X7S z obsługą aero2?

Postprzez kjacek » piątek, 24 stycznia 2014, 19:25

No to jak w końcu jest z X7 HD? Czy Areo2 działa na nim, czy nie? Czy ktoś to może potwierdzić?
Z częstotliwości wynika, że mogłoby działać, a w praktyce?
kjacek
 
Posty: 82
Dołączył(a): wtorek, 21 stycznia 2014, 23:19

Re: :updated version: iOcean X7 HD/X7S z obsługą aero2?

Postprzez hammet1 » środa, 5 lutego 2014, 18:37

Aero2 na x7 hd dziala, sprawdzone.
hammet1
AKTYWNY
 
Posty: 213
Dołączył(a): środa, 1 stycznia 2014, 13:02
Pochwały: 1

Re: :updated version: iOcean X7 HD/X7S z obsługą aero2?

Postprzez existe » środa, 5 lutego 2014, 19:11

Kobe8 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


z kim Ty wogole korespondujesz - przeciez to jakis pazerny naciagacz, x7hd w cenie 194, a x7s w cenie 335 ?
na pandawil zaplacisz za x7s okolo 244, a normalna cena to ok 266
i o czym juz pisalem - nie ma ! wersji x7s na dzien dzisiejszy w obrocie !
ale oczywiscie kazdy naciagacz zapewni cie ze ma na stanie -
przeciez - podany przez ciebie sprzedawca - ma w opisie aukcji napisane - czas dostawy 60 dni ! wiec prawdopodobnie sie zmiesci ! za te cene ? i w tym terminie to ja Ci tez sprzedam !---)
existe
Avatar użytkownika
existe
VIP
 
Posty: 1253
Dołączył(a): wtorek, 12 czerwca 2012, 08:57
Lokalizacja: eu
Pochwały: 16

Re: :updated version: iOcean X7 HD/X7S z obsługą aero2?

Postprzez konradm » niedziela, 9 lutego 2014, 00:20

Kobe8 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

podbijam pytanie
Srebrne Mitsubishi xD -> c45 -> s55 -> CX65 -> s65 -> k500i -> z610i -> GW620 -> ZTE v970
Avatar użytkownika
konradm
 
Posty: 46
Dołączył(a): środa, 5 lutego 2014, 00:41
Lokalizacja: Poznań

Re: :updated version: iOcean X7 HD/X7S z obsługą aero2?

Postprzez Kobe8 » niedziela, 9 lutego 2014, 01:25

existe napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


z kim Ty wogole korespondujesz - przeciez to jakis pazerny naciagacz, x7hd w cenie 194, a x7s w cenie 335 ?
na pandawil zaplacisz za x7s okolo 244, a normalna cena to ok 266
i o czym juz pisalem - nie ma ! wersji x7s na dzien dzisiejszy w obrocie !
ale oczywiscie kazdy naciagacz zapewni cie ze ma na stanie -
przeciez - podany przez ciebie sprzedawca - ma w opisie aukcji napisane - czas dostawy 60 dni ! wiec prawdopodobnie sie zmiesci ! za te cene ? i w tym terminie to ja Ci tez sprzedam !---)


Gdy się pytałem to nie miał takich cen tylko najtaniej na ali i nie w takich cenach jak piszesz, więc koniec tej pogardy mi tutaj ;-)
Avatar użytkownika
Kobe8
AKTYWNY
 
Posty: 493
Dołączył(a): wtorek, 30 kwietnia 2013, 08:26
Lokalizacja: Z NETA
Pochwały: 3

Re: :updated version: iOcean X7 HD/X7S z obsługą aero2?

Postprzez tadeusz79 » poniedziałek, 24 marca 2014, 21:18

Witam czy jest różnica do jakiego slotu wsadze karte Aero2 ??
tadeusz79
 
Posty: 37
Dołączył(a): poniedziałek, 22 lipca 2013, 18:08
Lokalizacja: Białogard


Powrót do Dyskusja o telefonach IOcean



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości