• Reklama

U BOX i one (i828)

TV Box, MiniPC, sprzęt audio I wideo, pytania, problemy,

U BOX i one (i828)

Postprzez zebek6 » 2 mar 2016, o 18:16

Dostałem zamówiony na Gearbest Tvbox U BOX i one (i828) i nie podoba mi się kilka rzeczy
nie znam się za bardzo ale pokazuje mi ze ma total ram- 1588MB a powinien mieć 2GB czy tak ma być ?
Podaje link http://www.gearbest.com/tv-box/pp_154497.html
Screenshots z parametrami http://pokazywarka.pl/svd516/
zebek6

Reklama

Re: U BOX i one (i828)

Postprzez marik » 2 mar 2016, o 20:11

Tak ma być poniewaz System Android tam zajmuje dużo miejsca
marik

Telefon:: Sony Ericsson

Postprzez zebek6 » 2 mar 2016, o 22:39

Dzięki a już się martwiłem za coś poważnego i trzeba będzie oddawać
A jak jest z aktualizacja oprogramowania do niego są jakieś strony skąd można pobrać ?
Jak narazie jestem zadowolony nie mam porównania bo to mój pierwszy TVbox filmy z kamery fhd chodzą płynnie
Wtyczki do kodi wgrałem według poradnika z Yotube podam linka możne komuś się przyda zielonemu jak ja https://www.youtube.com/watch?v=aFjeTwM02WA
Jakos to chodzi tyle ze czasem się wiesza chyba ze ja jestem za mało cierpliwy i za szybko klikam
Może ktoś ma jakiś inny sprawdzony poradnik i wtyczki to będę wdzięczny
zebek6

Postprzez marik » 3 mar 2016, o 14:25

Właśnie przeczytałem gdzieś, że Twój U Box i Beelink i one (i826) sa podobmie i czasem się wiesza ale jezeli instalowac nowe 116 i itd Firmware , to wtedy nie bende wieszac ale z jednym nowym Firmware nie bende pracowal Bluetooth z drugim pilot, a w cale U Box wszystkie pochwala. Takze przeczytałem ze jeden rosyjanin u ktorego Box stale wieszal napisal i prosil Gearbest Support dac address producenta tego boxa, zeby dostac od nich Firmware ale Gearbest zapronowali mu albo powrocic im boxa albo 20$ refunda i on sie zgodzil i dostal 20$ na kartke z powrotem
marik

Postprzez zebek6 » 3 mar 2016, o 18:40

Marik to mnie pocieszyłes :-(