• Reklama

Telefon w granicach200-250$

pomoc w wyborze chińskiego smartfona przy konkretnych wymaganiach i cenie.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Telefon w granicach200-250$

Postprzez Belv » 27 lip 2014, o 00:23

Siema! :)
Chciałem Was prosić o radę, bo nie znam się jakoś bardzo w tych klockach. Chce sobie zakupić jakiś fajny telefonik. Cena w granicach, hmm, 200$ +/-, bo jeśli będzie coś ciekawego drożej, to też wchodzi w grę. Jakie są moje wymagania.. Myślałem o jakimś większym wyświetlaczu, może nawet 6 cali. Jak myślicie, czy taki duży wyświetlacz nie będzie przeszkadzał na co dzień? Dual sim, obsługa aero też by się przydała. Jakiś ładny, zgrabny, wytrzymały. :D W gry gram czasami, nie jest to jakiś priorytet. Myślałem o ZenFone 6, ale nie wiem. Jeszcze jakbyście mi polecili jakieś linki zaufanych sprzedawców, bo jednak ~~700zł to nie są drobne pieniądze. Z góry dziękuję! :)
Belv

Reklama

Re: Telefon w granicach200-250$

Postprzez tranc » 27 lip 2014, o 00:51

xiaomi redmi note? co prawda tylko 5,5", ale dobry;) sprzedawca: goldway na ali przez nl post - jest szansa na brat vatu
tranc
AKTYWNY

Pochwały: 20
Telefon:: Xiaomi Redmi Note
ROM: MIUI

Postprzez Libero » 27 lip 2014, o 11:05

tranc napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Szansa na brak vat-u? To mogłeś sobie darować. A jak kolega zamówi i trafi to będzie Cie przeklinał. Poza tym ostatnio coś NL nawala i dłużej idą paczki a i już celnicy częściej sprawdzają.
Wracając do tematu, pytasz czy 6 cali nie przeszkadza w codziennym użytkowaniu? Zależy od upodobań i preferencji. Jak Ci nie przeszkadza trzymanie takiego klocka koło ucha, który zakrywa całą twarz to spoko.
Libero
NewsMan

Pochwały: 8
Telefon:: OnePlus One