• Reklama

Telefon OctaCore - 5-6" - Solidnie wykonany - ok. 800PLN

pomoc w wyborze chińskiego smartfona przy konkretnych wymaganiach i cenie.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Telefon OctaCore - 5-6" - Solidnie wykonany - ok. 800PLN

Postprzez Upgreydd » 12 lut 2015, o 15:45

Witam, zastanawiam się nad zakupem telefonu z aliexpress, dokonałem już kilku transakcji jednak towary, które kupowałem nie były nigdy telefonami ;)
Szukam telefonu z poniższymi parametrami:
Ekran: 5-6" FullHD (1920 x 1080) IPS z GG3
Procesor: 8 rdzeni nie wiem jaki model bo nie znam się na modelach CPU w telefonach
GPU: Nie odstający od ww. procesora
Czujniki/czytniki: Gyro, Hall, NFC, GPS
RAM: 2G i więcej
ROM: 16G i więcej
Mile widziane LTE
Bateria: mile widziana ~5000mAh
Firma... no i tu w ogóle nie wiem co wybrać
Cena słuchawki: ~800PLN
Zależy mi na jak najlepszym wykonaniu telefonu ale to oczywiste ;)

Z własnego przeglądu Aliexpress znalazłem takie modele:
http://www.aliexpress.com/item/Original ... 85136.html - Lenovo S660 Max + PowerBank ~ 440zł << czy to nie jakieś oszustwo? Bardzo podrasowany ten model i mała kasa - 70083pkt w AnTuTu, OctaCore 2,5GHz i 4GB RAM...
http://www.aliexpress.com/item/Original ... 81752.html - Jiayu S3 - nie jestem do tego telefonu przekonany, ale biorę pod uwagę
http://www.aliexpress.com/item/Original ... 77755.html - Elephone P5000 - blisko ideału, brakuje czujnika Hall'a, ale jest fingerprint... ~850zł
http://www.aliexpress.com/item/CoolPad- ... 42164.html - CoolPad F1 WCDMA - 8GB ROM, ale cena dużo niższa niż zakładane maksimum - 525zł
http://www.aliexpress.com/item/Free-shi ... 51451.html - Xiaomi Mi3 - quadcore i lubiane przeze mnie MIUI. - 850zł trochę ponad budżet.