• Reklama

Telefon do 700zł z dobrym aparatem

pomoc w wyborze chińskiego smartfona przy konkretnych wymaganiach i cenie.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Telefon do 700zł z dobrym aparatem

Postprzez Pol31 » czwartek, 10 listopada 2016, 00:38

Witam,

Ja wiem, że takich tematów jest mnóstwo jednak są one sprzed kilku lat. Dlatego postanowiłem założyć nowy wątek. Polecane są w nich niemalże różne telefony aż człowiek zbaraniał, więc wybaczcie.

Cena (bez VAT): 700zł
Wielkość ekranu/Rozdzielczość: nie ma dla mnie znaczenia chociaż nie przepadam za zbyt dużymi myślę że do 5' chociaż nie jest to głównym wyznacznikiem
Ilość RAM/ROM/Procesor: nie znam się
Dual/Single sim: wystarczy mi single
Preferowane marki: i tutaj problem jak wspomniałem nie znam się jestem laikiem dlatego zwracam się do was. Dużo pojawia się propozycji odnośnie Mi 4, Xiaomi Redmi Note 3 Pro
Miejsce zakupu(Polska/Chiny): Chiny
Wymagania (parametry, funkcje): staram się dużo podróżować po świecie i zależy mi na dobrym aparacie tylnym, przeglądanie internetu, dużo korzystam z gps i z map zazwyczaj offline, dobrze jak by bateria nie robiła mi psikusa bo czasami się zdarza, że nie będzie go gdzie naładować ewentualnie na szybko. Jeśli miało to odbyć się kosztem aparatu to wybieram aparat zamiast baterii. Ewentualnie dobrze jakby bateria nie była stała jak i karta. Również abym nie miał problemu ew. z wgrywaniem języka bądź softu jestem zielony.

-Nie jestem miłośnikiem gier i dj-em i nie zależy mi na ładnym brzmieniu w sluchawkach. Telefon kupuję na dłużej, parę lat bo trochę minie czasu zanim uzbieram na drugi. Także zakup chcę aby był przemyślany, a bardzo zależy mi na waszej opinii.