• Reklama

Telefon do 600-700zł

pomoc w wyborze chińskiego smartfona przy konkretnych wymaganiach i cenie.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Telefon do 600-700zł

Postprzez Baza » 9 sty 2015, o 00:56

Witam, z racji że jestem nowy witam wszystkich forumowiczów :D
Jeśli chodzi o telefony produkcji czysto chińskiej jestem praktycznie zielony i potrzebuje waszej rady :)
To tak:
Wymagania
- Wyświetlacz 5' lub większy
- Jak najlepsza jakość dźwięku na słuchawkach! I jest to kryterium przez które nie mógłbym przełknąć UMI Zero
- W miarę dobre podzespoły, lubię pograć w bardziej wymagające gierki
- Przydałoby się 2GB ramu, często mam otwarte dużo aplikacji
- Przyzwoity aparat

Budżet raczej skromny bo 600 w porywach 700zł, ale wiadomo im taniej tym lepiej.
Baza

Telefon:: Leeco Le 2/Honor 6+

Reklama

Re: Telefon do 600-700zł

Postprzez TLasky » 9 sty 2015, o 01:24

Poszukaj na forum ofert Xiaomi Note w wersji 2 GB RAMM, dokup słuchawki Piston, postaw Miui 6 i masz wszystko jak chcesz, nie musisz czekać na przesyłkę z Chin etc. :-). Ewentualnie może wysil się trochę i poczytaj wątek "Jaki telefon kupić".

T.
"Coś się kończy, coś się zaczyna..."

Martwić się o to ile pali sportowe auto, to jak myśleć czy prostytutka którą grzmocisz Cię kocha :-D
TLasky
VIP

Pochwały: 81
Telefon:: Zuk Z1
ROM: Fabryczny :-)

Postprzez Baza » 9 sty 2015, o 14:31

Dzięki, nie ukrywam że trochę czytałem wcześniej ale jest tego naprawdę na tyle dużo że ciężko wybrać coś sensownego a w testach mało kto wspomina o jakości dźwięku na słuchawkach ( najczęściej ogranicza się do stwierdzenia że jest ok ).
Z tego co udało mi się wygrzebać samemu miałem jeszcze na oku:
-iOcean X7 elite
-iNew V3 Plus