• Reklama

Telefon do 400 zł z Polski

pomoc w wyborze chińskiego smartfona przy konkretnych wymaganiach i cenie.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Telefon do 400 zł z Polski

Postprzez Guinness » 19 lut 2015, o 11:46

Cześć!

Jestem dinozaurem technologicznym i ostatni raz kupiłem telefon dotykowy z 6 lat temu, więc muszę się poradzić tutaj, bo nie mam żadnego rozeznania w smartfonach. Przez kilka lat używałem telefonów z qwerty, ale w tym momencie chyba już nie mam wyboru i muszę się przesiąść na dotykowy.

Cena (z VAT): do 400, ale mogę kilkadziesiąt zł dołożyć w uzasadnionych przypadkach
Wielkość ekranu/Rozdzielczość: 4-4,5. Potrzebny mi telefon, który obsługuje się jedną dłonią.
Ilość RAM/ROM/Procesor: Nie znam się na tym
Dual/Single sim: dual, będzie pracował przez 2-3 miesiące jako modem na aero2
Preferowane marki: sprawdzone
Miejsce zakupu(Polska/Chiny): Polska
Wymagania (parametry, funkcje): pim na ekranie głównym (kalendarz, zadania), płynne przechodzenie po menu, możliwość wgrania dobrego słownika angielsko-polskiego

Opis: Bateria ma wytrzymać dwa dni, ale ja dzwonię 2-3 minuty dziennie i wysyłam 3-4 smsy, więc chyba z tym nie będzie problemu. Aparat, wydajnośc w grach, filmach mnie nie interesuje. Jest jakiś odpowiednik Torcha 9810, który nie potrzebowałby BISa i działało by w nim aero2?
Guinness

Telefon:: Samsung

Reklama

Re: Telefon do 400 zł z Polski

Postprzez shayk » 19 lut 2015, o 11:51

Jiayu g2f, jiayu g3c, Asus zenfone 4
MEIZU MX4 < LENOVO K3 NOTE < MEIZU M2 < ELEPHONE P7000 < XIAOMI Mi3 < MEIZU M1 NOTE < EACHINE M1 < P6i < STAR N9800
Pomagam w zakupach z Chin
shayk
VIP

Pochwały: 41
Telefon:: elephone

Postprzez mortimer » 19 lut 2015, o 12:04