• Reklama

telefon 700-800zł

pomoc w wyborze chińskiego smartfona przy konkretnych wymaganiach i cenie.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

telefon 700-800zł

Postprzez zimon » 2 sie 2015, o 18:05

Witam
poszukuje dla siebie jakiegoś dobrego w tym przedziale cenowym telefonu (pora przesiąść się z zabytkowego SEk800i) a ponieważ jestem laikiem w tym temacie o pomoc zwracam się do was.
Być może w kryteriach nie wszystko ujełęm a co było by istotne albo warto by uwzględnić w telefonie dlatego tez jakby coś było nie tak to piszcie

Cena (bez VAT): 700-800zł
Wielkość ekranu/Rozdzielczość: 4.5-5"
Ilość RAM/ROM/Procesor: 2?/min 8 ?/najlepszy w tej cenie - tak żeby wszystko płynnie chodziło
Dual/Single sim: obojętnie
Preferowane marki: obojętnie
Miejsce zakupu(Polska/Chiny): Chiny
Wymagania (parametry, funkcje): Dobry aparat, stabilny Android im nowszy tym lepiej, LTE, w miarę dokładny GPS, wytrzymała bateria (wymienna), slot na karte SD, dobra antena WIFi, dobrze jakby było jakieś wsparcie ze strony producenta, polskie menu

Opis:
Jak już wspomniałem szukam następcy dla mojego k800i.Telefon do codziennego użytku zdjecia, internet jakieś aplikacje, GPS, raczej nie do gier.
Chciałbym żeby był to telefon dobrze wykonany, spasowany z w miarę solidna obudową, najlepiej do tego mało awaryjny.
Odnośnie ekranu to wytrzymały dobrej jakości wyświetlacz żeby było coś widać na ekranie w słoneczny dzień.
Bez żadnych kluczyków itp żeby wyjąć np karty jak to w recenzji Meizu M2 widziałem.
Jeżeli chodzi o procesor to jak napisałem wyżej najlepszy/najwydajniejszy jaki można otrzymać w tej cenie.
Telefon lepiej zamawiać z aliexpress czy może GearBest.com ( bo na forum widziałem oferty z tej strony)?