• Reklama

Teclast X80H opinia

Chińskie tablety, opinie, porady, zakup

Re: Teclast X80H opinia

Postprzez oeriel » niedziela, 30 sierpnia 2015, 23:19

Sprawa jest trochę niebezpieczna (przynajmniej dla mnie), bo nigdy tego nie przerabiałem, więc ostrożnie.

Poniżej tylko informacyjnie, mogę się mylić.
Najlepiej jakimś programem do partycjonowania, np. Minitool Partition Wizard - darmowy:
http://www.partitionwizard.com/free-par ... nager.html

Najprościej by to wyglądało tak:
1. Usuwasz partycję, tworzy Ci się pusta, nieprzydzielona przestrzeń
2. Dołączasz ją do partycji Androida i powinno działać.

Tylko czekaj... Przecież to jest aplikacja Windowsowska 0:) nie usuniesz partycji Windowsa w Windowsie, nawet po restarcie. Może w jakiejś aplikacji uruchomionej z boota lub UEFI.

UWAGA! Tu wolałbym aby wypowiedział się ktoś kto się na tym zna, bo mogą pojawić się pewne problemy.
- Musisz odpalić jakąś aplikację z UEFI (są różne), UEFI nie jest przyjazny np. do HIRENSa i nie uruchamia go, a tam są odpowiednie narzędzia.
- Po usunięciu partycji z Windowsem tracisz go i tablet może się nie dopalić w tym systemie (w Androidzie powinien)
- Nie wiem czy przydzielając to miejsce do Androida nie będzie widział tyle samo, albo nie pojawią się jakieś problemy. Kiedyś na jednym urządzeniu z Androidem miałem ustawione 4GB i była to ustawiona pamięć urządzenia (szybka karta microSD), wymieniłem ją na 8GB i w Androidzie mi nadal widział 4GB. Dopiero po nowej instalacji (wgranie ROMA na tej karcie na nowo) wszystko widział dobrze.

Można też spróbować zostawić Windowsa, ale ustawić mu pojemność taką minimum, a resztę miejsca przerzucić do Androida. Wtedy nic nie usuwasz a operacje wykonujesz w Windowsie.
oeriel
 
Posty: 21
Dołączył(a): piątek, 27 czerwca 2014, 12:51
Pochwały: 2

Reklama

en.001phone.cn=

Re: Teclast X80H opinia

Postprzez Thor2k » środa, 27 stycznia 2016, 22:31

Kilka miesięcy temu kupiłem na Ali właśnie X80H po pierwszych bardzo pozytywnych wrażeniach z eksploatacji przyszedł kłopot. Po kilku, ok. 4-6 tygodniach "coś" w nim padło.
Padło tak, że efekt jest taki (link) :-(
https://drive.google.com/open?id=0B243lXzyhn1cQ3V1SGRlMVJMYjA

Zacząłem korespondencję ze sprzedawcą ale do niczego nie doprowadziła. Zdesperowany nawiązałem kontakt z Helpdeskiem samego Aliexpress. Wyjaśniłem im co i jak (korespondencja ze sprzedawcą) i właśnie wczoraj otrzymałem informację w mojej sprawie.
Pozwolę sobie wkleić całość z prośbą o pomoc bo mój angielski nie jest powiedzmy na Oksfordzkim poziomie :-?

This is from Aliexpress Customer Service Support. With regard to order No. XXXXXXXXXXXX, apologizes for all the inconvenience brought about to you.

In reference to your case, please go to the local service center for diagnosis first. And ask them for an official file if the item is faulty indeed. Please contact the seller after that. It will help the seller to perform his warranty promise. Thank you so much for your consistent support!


Czy dobrze rozumiem że odsyłają mnie po opinie do byle jakiego lokalnego serwisu zajmującego się tabletami abym uzyskał oficjalna (na piśmie) opinię że tablet jest uszkodzony?
I taką opinię mam wysłać sprzedawcy żeby mógł podjąć jakieś działania w ramach gwarancji której mi udzielił ?? :shock:

Jeśli trak to może ktoś z forumowiczów (z Wa-wy) prowadzi taki serwis i mógłby pomóc w uzyskaniu opinii z pieczątkami, na firmowym papierze, że tablet jest uszkodzony ?!

Z góry dziękuję za pomoc.
Thor2k
 
Posty: 1
Dołączył(a): środa, 27 stycznia 2016, 22:14

Re: Teclast X80H opinia

Postprzez jingiel » niedziela, 7 lutego 2016, 01:13

Próbowałeś mu wgrać od nowa soft?
jingiel
 
Posty: 31
Dołączył(a): sobota, 14 czerwca 2014, 21:04

Re: Teclast X80H opinia

Postprzez darekmarta1975 » poniedziałek, 27 czerwca 2016, 16:59

Thor2k napisał(a):Kilka miesięcy temu kupiłem na Ali właśnie X80H po pierwszych bardzo pozytywnych wrażeniach z eksploatacji przyszedł kłopot. Po kilku, ok. 4-6 tygodniach "coś" w nim padło.
Padło tak, że efekt jest taki (link) :-(
https://drive.google.com/open?id=0B243lXzyhn1cQ3V1SGRlMVJMYjA

Zacząłem korespondencję ze sprzedawcą ale do niczego nie doprowadziła. Zdesperowany nawiązałem kontakt z Helpdeskiem samego Aliexpress. Wyjaśniłem im co i jak (korespondencja ze sprzedawcą) i właśnie wczoraj otrzymałem informację w mojej sprawie.
Pozwolę sobie wkleić całość z prośbą o pomoc bo mój angielski nie jest powiedzmy na Oksfordzkim poziomie :-?

This is from Aliexpress Customer Service Support. With regard to order No. XXXXXXXXXXXX, apologizes for all the inconvenience brought about to you.

In reference to your case, please go to the local service center for diagnosis first. And ask them for an official file if the item is faulty indeed. Please contact the seller after that. It will help the seller to perform his warranty promise. Thank you so much for your consistent support!


Czy dobrze rozumiem że odsyłają mnie po opinie do byle jakiego lokalnego serwisu zajmującego się tabletami abym uzyskał oficjalna (na piśmie) opinię że tablet jest uszkodzony?
I taką opinię mam wysłać sprzedawcy żeby mógł podjąć jakieś działania w ramach gwarancji której mi udzielił ?? :shock:

Jeśli trak to może ktoś z forumowiczów (z Wa-wy) prowadzi taki serwis i mógłby pomóc w uzyskaniu opinii z pieczątkami, na firmowym papierze, że tablet jest uszkodzony ?!

Z góry dziękuję za pomoc.

Rozwiazałeś swoj problem ?
darekmarta1975
 
Posty: 1
Dołączył(a): poniedziałek, 27 czerwca 2016, 16:57

Poprzednia strona

Powrót do TABLETY



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama