• Reklama

[do 200 zł] Tablet do internetu, filmów, transmisji online.

Chińskie tablety, opinie, porady, zakup

[do 200 zł] Tablet do internetu, filmów, transmisji online.

Postprzez Nimothan » poniedziałek, 7 lipca 2014, 16:54

Witam
w granicach 70 dolarów.

Znalazłem coś takiego w sieci:
http://www.aliexpress.com/item/Allwinne ... 99533.html

Za bardzo nie znam sie na tabletach i stąd ten temat.
Szukam bardzo taniego urządzenia do serfowania w sieci + YT + jakieś np transmisje online(np MŚ w Brazylii) ewentualnie filmy online.
Nie znam się totalnie na tych tabletach wiem że tam jest jakiś motyw że w jednych da sie korzystać z internetu w innych nie ale za bardzo nie wiem o co chodzi.
Ten tablet głównie do oglądania filmików/filmów i jakichś transmisji online jak się gać pograć w jakieś gry to git jak nie to też przeżyje:)

Internet mobilny wchodzi w grę - areo2 albo jakieś orange itp.

Pytania:
Czy da się jakoś pod to podpiąć internet Areo?(ten internet w ogóle daje rade?)
Czy serfowanie w sieci będzie możliwe, komfortowe?
Czy urządzenie jest przyzwoite(no cudów nie oczekuje za 200 zł) czy może w tej cenie znajdę lepsze?jak tak to proszę o podanie jakiegoś przykładowego modelu lepszego jak ten co ja wyszukałem.
Potrzebuję informacji na temat jaką formą wysłać paczkę pocztą chińską dhl ? co bardziej sugerujecie dhl 10 dolców więc całkiem sporo ale wole dołożyć jak potem żałować że rozwalona przesyłka.

Proszę o pomoc :)

Pozdrawiam
Nimo
Nimothan

Reklama

en.001phone.cn=

Re: [do 200 zł] Tablet do internetu, filmów, transmisji onli

Postprzez Mad_MAX » poniedziałek, 7 lipca 2014, 17:34

Nimothan napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Dokładnie tego kupowałem mojemu chrześnikowi na urodziny i wszystko jest OK z tabletem , bez problemu działają gry , YT i inne bzdury :)

Co do pytań: