• Reklama

Spór ze sprzedawcą proszę o POMOC!!!

Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Re: Spór ze sprzedawcą proszę o POMOC!!!

Postprzez Kazarin » 14 lip 2014, o 21:53

Niestety przesyłka jeszcze do niego nie wróciła spór kończy sie za 2 dni a ochrona z 1 dzień a kasy od niego dalej się nie doczekałem. I nie mam opcji eskalacji przy sporze gdzie jest modyfikacja i anulowanie pod tym powinna być jeszcze ta eskalacja. A na dotatek Chończyk mnie straszy że zapłace 150$ za zwrot przesłki :( Czy mam mu zakładać sprawę( i załączać dowody ?) czy poczekać na zakończenie sporu w takiej sytułacji jakiej jest ??? Dziękuje za odp
Kazarin
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3 lip 2014, o 19:09
Telefon:: nokia

Reklama

Re: Spór ze sprzedawcą proszę o POMOC!!!

Postprzez basa » 14 lip 2014, o 22:37

Eskalacja sporu pojawi ci sie wtedy kiedy chinczyk odrzuci twoj spor , skoro go nie odrzucil to znaczy ze wogole na spor nie zaeragowal zadna decyzja tak wiec po jego zakonczeniu jezeli dales w nim full refund automatyucznie powinien zostac przyznany. Jezeli chcesz poczekac az dotrze do niego przesylka wtedy spor o ile napewno go nie eskalowales wczesniej zakoncz i otworz ponownie , najgorsze jest to ze konczy ci sie czas ochrony , po tym czasie juz bedziesz mial coraz mniej opcji. Dlatego utzrymuj spor najdluzej jak sie da. Nie jestem pewny niech ewentualnie potwierdzi to ktos kto ma wieksze doswiadczenie ze sporami ale chyba jak anulujesz spor i otworzysz ponownie powinien od nowa liczyc sie czas.
Avatar użytkownika
basa
VIP
 
Posty: 886
Dołączył(a): 27 mar 2014, o 12:52
Pochwały: 74
Telefon:: OneMinus Two
ROM: RAM

Re: Spór ze sprzedawcą proszę o POMOC!!!

Postprzez r4v » 15 lip 2014, o 20:14

Nawet nie próbuj go anulować. Czekaj na odpowiedź, jeśli przyzna Ci refund to się upewnij. Jak zamkniesz eskalowany spór, to już możesz sobie pogwizdać, bo wtedy automatycznie zamyka zamówienie.
r4v
 
Posty: 173
Dołączył(a): 28 gru 2013, o 17:57
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pochwały: 14
Telefon:: Coolpad F1
ROM: MIUIv5

Re: Spór ze sprzedawcą proszę o POMOC!!!

Postprzez dytruff » 15 lip 2014, o 23:26

To nie był koszt przesyłki tylko brak incoterms dap na fakturze! Dhl z Katowic? Nie byłbym pewny pełnego zwrotu po eskalacji.
Avatar użytkownika
dytruff
AKTYWNY
 
Posty: 790
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 00:43
Lokalizacja: śląskie
Pochwały: 8
Telefon:: ZTE v975
ROM: B06

Poprzednia strona

Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Fushnikov i 2 gości

  • Reklama