Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
przez siekieer » 27 lis 2014, o 22:51
To Ty przeczytaj uważnie. Gość wcale nie ma towaru, a 2 miesiące mijają. Nie dostał przesyłki, nie wiadomo co się z nią dzieje. Dasz głowę, ze przyjdzie? A żółty będzie w nieskończoność wydłużał czas, a Ty masz być "patient". 2 miesiące to dwa miesiące, gość sprzedając zgadza się na te zasady. Przyjdzie przesyłka to się można skontaktować albo nie odebrać jeśli nie jest już potrzebna, ale na dzień dzisiejszy gość ma zamrożoną kasę, a żółty każe mu czekać i nie jest w stanie powiedzieć ile ma czekać.
No to chyba walcze o full refund Panowie i niech sobie bierze ten telefon :)
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
-
siekieer
-
- Posty: 162
- Dołączył(a): 30 cze 2013, o 14:18
- Lokalizacja: Rawicz