• Reklama

Sensowny telefon nowy/używany do 1500 zł

pomoc w wyborze chińskiego smartfona przy konkretnych wymaganiach i cenie.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Sensowny telefon nowy/używany do 1500 zł

Postprzez Tommi » 10 kwi 2016, o 00:10

Witam,

Przymierzam się do zmiany mojego obecnego telefonu z windowsem na jakiegoś androida. Już jakiś czas temu zapadła decyzja, że mój następny telefon to będzie "prawdziwy" chińczyk :)
Nie mam zbytniego doświadczenia jeśli chodzi o chińczyki, do czynienia miałem jedynie z Huawei P8 oraz Xiaomi Mi4 który od roku posiada moja druga połówka i jest bardzo zadowolona.
Najważniejsze cechy telefonu to: płynne działanie, dobre zdjęcia - poprzeczka dosyć wysoko zawieszona ponieważ przesiadam się z Lumii 1020, solidne wykonanie - nie jakieś trzeszczące plastiki. I tu jeszcze taka mała fanaberia... dobrze by było, żeby obudowa aparatu nie wystawała z "pleców" telefonu :)
Zastanawiam się czy warto czekać na jakieś nowości typu Meizu Pro6 czy 1+3 czy wybierać coś z nowości tegorocznych, a może najlepiej by było wybrać coś z zeszłorocznych flagowców chociażby używanych...

Cena (bez VAT): dobrze by było się zamknąć w 1500, niechętnie ale dopuszczam zwiększenie budżetu jeśli okaże się, że nic w tej cenie nie spełni moich wymagań
Wielkość ekranu/Rozdzielczość: 5-5,5/Full HD
Ilość RAM/ROM/Procesor: min 3GB/min 16GB/wszystko jedno
Dual/Single sim: mile widziany dual ale nie jest to konieczny warunek
Preferowane marki: obojętne
Miejsce zakupu(Polska/Chiny): obojętne
Wymagania (parametry, funkcje): płynna praca bez zacinania i wieszania, dobry i szybki aparat, nagrywanie dobrej jakości filmów
Opis: jw.

Z góry dzięki za pomoc.
Tommi
AKTYWNY

Pochwały: 3
Telefon:: Mi6
ROM: xiaomi.eu

Reklama