• Reklama

Samsung S6 Edge - masakra

Tematy dotyczące wszystkich telefonów, sieci, operatorów, bateri itp..

Samsung S6 Edge - masakra

Postprzez yzedef » wtorek, 25 października 2016, 23:11

Hej, poniższe jest jako ciekawostka.
Przedłużałem umowę z Orange (telefon służbowy), dziś przyjechał do mnie nowiutki S6 Edge w kolorze czarnym. Fabrycznie zapakowany, naklejki, folie itp na bank nie otwierany.
No i jestem w szoku bo telefon jest fabrycznie niesprawny, nie działa nie da się go uruchomić... masakra bo jak można sprzedać takie badziewie za taką kasę... telefon marki premium za ponad 2 tysie, a fabrycznie nowy jest uceglony! Dla mnie masakra! Teraz będę się bujał a że zakup na firmę to pewnie będą chcieli go naprawiać.
Nie mówiąc o czasie jaki dziś spędziłem próbując jednak go ożywić przez różne ładowarki, hard resety itp.
yzedef
 
Posty: 117
Dołączył(a): poniedziałek, 6 stycznia 2014, 21:19
Pochwały: 5

Reklama

Re: Samsung S6 Edge - masakra

Postprzez tom.k » wtorek, 25 października 2016, 23:15

Z wszystkim tak może być. Przynajmniej masz jasna sytuację. Jakbyś tak dostał z5c i się gotowal a zdjęcia robił żałosne to byś nic nie załatwił.
Dowiedz sie dokładnie czy nie możesz tego oddać jeżeli od razu zepsuty - teraz są już nowe przepisy dla firm i jest chyba podobnie do tych dla zwykłego konsumenta.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
tom.k
 
Posty: 74
Dołączył(a): czwartek, 12 maja 2016, 16:39
Pochwały: 4

Re: Samsung S6 Edge - masakra

Postprzez yzedef » wtorek, 25 października 2016, 23:34

Może tak być ale nie powinno, przecież jest coś takiego jak kontrola jakości na produkcji...
Miałem raz tak z Chińskim telefonem Blackview, fabrycznie przyjechał z padniętym apartatem, chińczyk po odesłaniu bez słowa oddał kasę... ciekawe jak się samsung zachowa :)
yzedef
 
Posty: 117
Dołączył(a): poniedziałek, 6 stycznia 2014, 21:19
Pochwały: 5

Re: Samsung S6 Edge - masakra

Postprzez Rafal1435 » czwartek, 27 października 2016, 00:59

Znajomemu xperie m5 naprawili zamiast wymienić, to się nazywa zostać [...]. Nowy telefon naprawiać xS
Rafal1435
VIP
 
Posty: 878
Dołączył(a): piątek, 25 lipca 2014, 14:19
Pochwały: 11
Ostrzeżenia: 1

Re: Samsung S6 Edge - masakra

Postprzez tom.k » czwartek, 27 października 2016, 01:09

yzedef napisał(a):Może tak być ale nie powinno, przecież jest coś takiego jak kontrola jakości na produkcji...
Miałem raz tak z Chińskim telefonem Blackview, fabrycznie przyjechał z padniętym apartatem, chińczyk po odesłaniu bez słowa oddał kasę... ciekawe jak się samsung zachowa :)

Jak dasz do samsunga to będą naprawiać. Jak będziesz walczył z operatorem to jest szansa na wymianę.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
tom.k
 
Posty: 74
Dołączył(a): czwartek, 12 maja 2016, 16:39
Pochwały: 4

Re: Samsung S6 Edge - masakra

Postprzez ra-vau » czwartek, 27 października 2016, 03:51

Jaja sobie robicie?
Rękojmia, niezgodność towaru z umowa.
Oddaje telefon, albo gotówka, albo w przypadku umowy abo nowy telefon. Zadna gwarancja. Nie godzic się na cos takiego.
LeEco :)
Avatar użytkownika
ra-vau
NewsMan
 
Posty: 1974
Dołączył(a): sobota, 9 lutego 2013, 18:26
Lokalizacja: ChRL
Pochwały: 97

Re: Samsung S6 Edge - masakra

Postprzez Flyagaric » czwartek, 27 października 2016, 12:01

A w zakupach na firmę też masz rękojmię?
Kod: Zaznacz cały
[cyt. @ra-vau]nie rób sobie kłopotów kupując leegouleluleleaoukitephony. 
Kup u nas w biedronce, coś w tych pieniądzach (...) a dostaniesz 2lata gwarancji
Flyagaric
VIP
 
Posty: 2640
Dołączył(a): czwartek, 7 maja 2015, 22:38
Pochwały: 52

Re: Samsung S6 Edge - masakra

Postprzez ra-vau » czwartek, 27 października 2016, 12:56

Ok, racja, 2 rano była. :P

Jednakże, czy wlascicoela firmy obowiązuje prawo do rezygnacji z usługi /umowy do 7dni? Jesli tak, to bilbym do salonu/na infolinie i albo daja nowy, albo rezygnuje :)
LeEco :)
Avatar użytkownika
ra-vau
NewsMan
 
Posty: 1974
Dołączył(a): sobota, 9 lutego 2013, 18:26
Lokalizacja: ChRL
Pochwały: 97

Re: Samsung S6 Edge - masakra

Postprzez tom.k » czwartek, 27 października 2016, 21:50

Firmy chyba nie ale jest jakaś niezgodność. Chyba nie jest problem poszukać zamiast się uzalac tutaj :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
tom.k
 
Posty: 74
Dołączył(a): czwartek, 12 maja 2016, 16:39
Pochwały: 4

Re: Samsung S6 Edge - masakra

Postprzez yzedef » środa, 2 listopada 2016, 18:30

Nikt się nie użala, napisałem tylko dla innych jakie Samsung ma standardy produkcyjne że nowy telefon z górnej półki wychodzi z fabryki uwalony.
Dziś ta sprawa miała ciąg dalszy. Telefon pojechał do serwisu Samsunga, odebrał go ode mnie kurier zamówiony przez Orange. Orange wysłałem mailem i do paczki wrzuciłem pismo z żądaniem wymiany na nowy z tytułu rękojmi. Dziś dostałem info z serwisu Samsunga że wymiana na nowy to nadmierny koszt i jest nieopłacalna i ze proponują wymianę płyty głównej (widać to padło) cena 709zł netto i zrobią to na swój koszt :). Oczywiście nie zgodziłem się więc telefon wraca do mnie. Orange tutaj przy cwaniakował bo zamówił kuriera do serwisu Samsunga a nie do siebie... teraz telefon wróci do mnie i będę go wysyłał już do Orange sam z żądaniem wymiany. Dla firm też jest rękojmia, może bardziej ograniczona ale jest, jak go nie wymienią to odstępuję od przedłużenia umowy no bo nie są dotrzymane jej warunki (wadliwy telefon). Pewnie do końca roku będę się bujał z Orange przez to że Samsung produkuje badziew :). Swoją drogą jak mogą być nadmierne koszty naprawy jak ten telefon fabrycznie miał uwaloną płytę główną i jego wartość to 0zł :).

P.S
I jeszcze jedno, koledze z powodu słabego zasięgu wymienili HTC na nowe pod koniec gwarancji a ostatnio szwagrowi po roku Huawei też wymienił na nowy po roku bo padło wifi. W tych przypadkach nikt o to się nie prosił, producent sam zrobił wymianę.
Po prostu Szajsung i tyle :), chętnie bym ten temat nagłośnił pytanie tylko gdzie uderzyć ?
yzedef
 
Posty: 117
Dołączył(a): poniedziałek, 6 stycznia 2014, 21:19
Pochwały: 5

Re: Samsung S6 Edge - masakra

Postprzez Flyagaric » czwartek, 3 listopada 2016, 12:41

yzedef napisał(a):...
I jeszcze jedno, koledze z powodu słabego zasięgu wymienili HTC na nowe pod koniec gwarancji a ostatnio szwagrowi po roku Huawei też wymienił na nowy po roku bo padło wifi. W tych przypadkach nikt o to się nie prosił, producent sam zrobił wymianę.
...


Przecież dobrze wiesz gdzie uderzyć! Sam to napisałeś - uderzaj w rękojmie do sprzedawcy (Orange). Samsung jest producentem więc dobrowolnie oferuje ci gwarancję, ale nie ma miedzy wami stosunku zależności wynikającego z rękojmi, bo nie kupiłeś fona bezpośrednio od Samsunga.
BTW. Lumia 920 żony padła przed końcem gwary i żonka dostała nową. Co ciekawe, Microsoft nie robi takich klocków z rechunkami jak Samsung, LG i paru jeszcze. Jak nie masz rachunku z oficjalnej dystrybucji, to gwarancja liczona jest od daty produkcji. Dokładnie jak w biznesowych laptopach. Co z tego, jak ta nowa już też się sypie...
Kod: Zaznacz cały
[cyt. @ra-vau]nie rób sobie kłopotów kupując leegouleluleleaoukitephony. 
Kup u nas w biedronce, coś w tych pieniądzach (...) a dostaniesz 2lata gwarancji
Flyagaric
VIP
 
Posty: 2640
Dołączył(a): czwartek, 7 maja 2015, 22:38
Pochwały: 52

Re: Samsung S6 Edge - masakra

Postprzez yzedef » czwartek, 3 listopada 2016, 20:45

Tak uderzyłem w rękojmie, wiadomo to będzie trwać i teraz czekam na decyzję Orange, dałem im ultimatum że jak nie spełnią mojego roszczenia w postaci wymiany to mogę odstąpić od umowy czyli anulować przedłużenie jej a za miesiąc np. znów spróbować. Z drugiej strony szkoda mi mojego opiekuna z Orange bo przez syf Samsunga kobieta ma dodatkową robotę i szarpanie się z szajsungiem. Dziś sama mi przyznała że też ma S6 Edge służbowy i miała dokładnie ten sam przypadek co ja czyli nowa słuchawka też była uwalona z tym iż jej bez problemu dali nowy.
yzedef
 
Posty: 117
Dołączył(a): poniedziałek, 6 stycznia 2014, 21:19
Pochwały: 5


Powrót do Dyskusje ogólne o telefonach



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama