• Reklama

Rejestrator samochodowy z dwiema kamerami

pomoc w wyborze chińskiego smartfona przy konkretnych wymaganiach i cenie.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Rejestrator samochodowy z dwiema kamerami

Postprzez ddr » 12 sty 2015, o 15:52

Tak jak w tytule, szukam rejestratora z kamerką na przód i drugą na długim kablu na tył samochodu.
Np. ta http://www.aliexpress.com/item/Universal-A11-2-7-TFT-HD-1080P-120-Wide-Angle-Night-Vision-LCD-Dual-Lens-Dash/1981452259.html wygląda wporzo, ale nie znam się na optyce.
Ważne żeby coś było widać na video i posiadało duperele takie jak zabezpieczanie wybranego nagrania lub przy wstrząsie.
No i musi dać się zamontować na dole przedniej szyby.
Telefon się popsuł? dwro(kropka)ddr(małpa)gmail(kropka)com - zamknięte do odwołania
W tytule wiadomości proszę podać model urządzenia.
ddr
VIP

Pochwały: 126
Telefon:: Letv x600
ROM: 011S

Reklama

Re: Rejestrator samochodowy z dwiema kamerami

Postprzez existe » 13 sty 2015, o 00:17

masz juz ponad 1500 postow, wiec pewnie przeczytales kilka razy tyle
sorki - ale powinienes juz wiedziec, ze takie no name kamerki sa warte mniej niz papier toaletowy
nawet nie zadalem sobie trudu - za co jakby przepraszam - aby sprawdzic akurat te wybrana kamerke noname
ale 2 w tym stylu sam zakupilem, leza gdzies w pudle - bo nie wiem czemu nie wywalilem do kosza, ale nawet nie osmielilbym sie komus cos w tym stylu zaoferowac
oczywiscie na ali nie maja wstydu, sam jednak popatrz zadowolenie kupujacych te kamerke jest ponizej 90% - to znaczy ze moze ze 2 jest zadowolonych - bo nawet nie przypatrzyli sie co maja na nagraniu, ale zobaczyli ze na postoju widac - cos
sa watki o kamerkach - polecanych jest niewiele - uzyj szukaj