• Reklama

Recenzja telefonu iOcean X8 mini pro

W tym dziale można przeczytać i umieścić recenzje chińskiego telefonu lub tabletu.

Recenzja telefonu iOcean X8 mini pro

Postprzez dlolb » sobota, 6 grudnia 2014, 21:12

Na początku chciałbym się przywitać, jest to mój pierwszy post. Z tego forum czerpałem wiedzę o chińskich telefonach, więc teraz czas się odwdzięczyć. Zaznaczam, że jestem totalnym amatorem i nie znam się jakoś specjalnie na telefonach, ale mam nadzieję, że komuś może przyda się ta recenzja.

1. Dane techniczne.
Tu nie będę się rozpisywał, poniżej link do strony producenta. Za telefon zapłaciłem 185$, kupowałem 11.11 i oryginalna cena była wtedy 209$ teraz widzę, że spadła do 190$

http://www.iocean.cc/X8-miniPro-en.html

2. Pudełko oraz zawartość

Obrazek
Obrazek

W białym, średniej wielkości (ok 19x10x6cm) pudełku znajdziemy:
-telefon
-instrukcję obsługi (w języku chińskim i angielskim)
-ładowarkę EU (przy składaniu zamówienia na aliexpress podałem, ze jeśli jest to możliwe to chciałbym ładowarkę europejską)
-kabel USB
-pokrowiec z tworzywa sztucznego (chyba silikonowy)
-ochronną folią poliwęglanową na ekran
-szpikulec do wyjmowania kart sim
-coś co chyba jest gwarancją (tylko w po chińsku)
-małą karteczkę z chińskimi znakami, nie mam pojęcia co to jest