• Reklama

Recenzja MiBand 2, Test opaski Xiaomi

W tym dziale można przeczytać i umieścić recenzje chińskiego telefonu lub tabletu.

Re: Recenzja MiBand 2, Test opaski Xiaomi

Postprzez tombaz » 14 gru 2016, o 18:40

TediPower napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Chodziło mi o baterię w telefonie...

Wysłane z mojego ZUK Z1 przy użyciu Tapatalka
tombaz

Reklama

Postprzez tombaz » 14 gru 2016, o 18:41

arturiano napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Problem mam z baterią w telefonie.

tombaz

Postprzez TediPower » 16 gru 2016, o 18:55

Ok dziś dostałem kolejna opaskę zaś białe pudełko bez znaczka CE ale co mnie dziwi...
Obrazek
To to że na obu pudełkach jest inny kod kreskowy czy nie powinien być ten sam?

TediPower
AKTYWNY

Pochwały: 19

Postprzez fake4r » 16 gru 2016, o 19:00

Nie znam się dokładnie na tym ale może to jest po prostu kolejna "seria" i widać że jest inny SKU i co za tym idzie również kod kreskowy. Po to aby można było rozróżnić produkt z której "partii" pochodzi.
fake4r
VIP

Pochwały: 202

Postprzez mihi97 » 22 gru 2016, o 21:35

Jaka jest aktualnie najlepsza apka do sterowania mi bandem 2? Warto dać 9,99 za tą na google play?
mihi97

Postprzez sopellos » 11 sty 2017, o 13:44

Czy ktoś pomoże ,wcześniej miałem stare Lg G2 normalnie opaska działała.
Zmieniłem telefon na Xiaomi mi5 i pokazuje mi, że opaska rozłączona, tylko ja jej nawet nie połączyłem. Jakieś blokady Xiaomi bo już nie mam pomysłów.
Obrazek
Obrazek
sopellos

Postprzez TediPower » 11 sty 2017, o 14:56

To pisze odłączyć od LG i ponowne próbę na xiaomi.

TediPower
AKTYWNY

Postprzez sopellos » 15 sty 2017, o 10:03

TediPower napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!