• Reklama

Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Spemall.com sklep z telefonami i elektroniką. Oferta i promocje sklepu.

Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez spemall.com » czwartek, 2 czerwca 2016, 11:35

Stworzyliśmy ten temat w celu pozwoli Ci poznać szczegółowe informacje o pakiecie, a więcej kontaktu z Tobą. :mrgreen:
W tym temacie, można zapytać o wszystko, co jest związane z najnowszą ofertą oraz stanu o pakiecie!
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt! Dołożymy wszelkich starań, aby pomóc i zaoferować najlepszą obsługę! Dzięki!! ;-)


We created this topic in order to let you know the detailed information about your package and more contact with you. :mrgreen:
In this topic, you can ask about anything that is related to the latest offer and the status about your package!
If you have any questions, please feel free to contact us! We will do our best to help you and offer the best service! Thanks!! ;-)

Click here to check more smartphones on spemall.com

Obrazek

Facebook: https://www.facebook.com/spemallcom
Twitter: https://twitter.com/spemall
Youtube: https://www.youtube.com/user/spemallcom
Avatar użytkownika
spemall.com
VIP
 
Posty: 2054
Dołączył(a): niedziela, 4 maja 2014, 06:59
Pochwały: 1

Reklama

en.001phone.cn=

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez spemall.com » piątek, 3 czerwca 2016, 05:45

Ivorrr napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

we guaranty to send you the new one if it is broken. no worries.
Avatar użytkownika
spemall.com
VIP
 
Posty: 2054
Dołączył(a): niedziela, 4 maja 2014, 06:59
Pochwały: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez spemall.com » piątek, 3 czerwca 2016, 05:48

Patryk22 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

ok, we will. have a nice day. ;-)
Avatar użytkownika
spemall.com
VIP
 
Posty: 2054
Dołączył(a): niedziela, 4 maja 2014, 06:59
Pochwały: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez spemall.com » piątek, 3 czerwca 2016, 05:48

hard2code napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

the Tracking number is 04569700111043M by Eu express. you can track your order here: http://intl.sf-express.com/?a=trackEn
If you have any question, please feel free to contact us. ;-)
Avatar użytkownika
spemall.com
VIP
 
Posty: 2054
Dołączył(a): niedziela, 4 maja 2014, 06:59
Pochwały: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez spemall.com » piątek, 3 czerwca 2016, 05:49

Ivorrr napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Hi, thanks for getting in touch. we will make a note and send you the gifts. have a nice day!! ;-)
Avatar użytkownika
spemall.com
VIP
 
Posty: 2054
Dołączył(a): niedziela, 4 maja 2014, 06:59
Pochwały: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez Ivorrr » poniedziałek, 6 czerwca 2016, 12:40

Hello Spemall,

I am still waiting for a tracking number for the screen protector (via SE EXPRESS)...
Ivorrr
 
Posty: 12
Dołączył(a): czwartek, 14 kwietnia 2016, 20:30

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez spemall.com » środa, 8 czerwca 2016, 11:00

Ivorrr napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Hi, i am sorry for the reply.we sent out the packages by China post. there is no tracking number for it. please be patient to get your package. thanks.
Avatar użytkownika
spemall.com
VIP
 
Posty: 2054
Dołączył(a): niedziela, 4 maja 2014, 06:59
Pochwały: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez Ivorrr » środa, 8 czerwca 2016, 14:10

spemall.com napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Hi, i am sorry for the reply.we sent out the packages by China post. there is no tracking number for it. please be patient to get your package. thanks.


This is disturbing... Are You going to provide me with a refund for the price difference? I have payed for SE EXPRESS shipment and the ability to track the package.
It does not sound good to wait now for a long time without any real information if the package has been sent at all. I know you said you have but I already experienced the same with the original package when you said it has been shipped and in reality it happened a week later...

Please sort this issue out as I am NOT a satisfied customer at this point.
Ivorrr
 
Posty: 12
Dołączył(a): czwartek, 14 kwietnia 2016, 20:30

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez spemall.com » piątek, 10 czerwca 2016, 05:40

Ivorrr napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

i am sorry for the problem. we will change it next time .the package is already sent. if there is sth wrong with the tempered glass screen protector again, we can ship you a new one again. thanks for your cooperation.
Avatar użytkownika
spemall.com
VIP
 
Posty: 2054
Dołączył(a): niedziela, 4 maja 2014, 06:59
Pochwały: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez aamoss » sobota, 11 czerwca 2016, 13:51

Hi,

I have several questions about Umi Super.

1. Does the phone is available for immediate shipment, and Expedited Shipping is available to have it in 3-5 working days?
2. Does the Umi Super comes with any warranty ?
3. I can see none of UMI phones have additional "2 years EU warranty" - why? - the rest of the phones (xiaomi) has the warranty option.

Thanks for your answers
aamoss
 
Posty: 12
Dołączył(a): sobota, 19 grudnia 2015, 12:29

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez spemall.com » poniedziałek, 13 czerwca 2016, 06:19

aamoss napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Hi, thanks for getting in touch. Grey version of UMI Super is in stock for immediate shipment. we can make shipment by Expedited Shipping in 3-5 working days (not usual days).
if you buy UMI Super, it comes with one year warranty in China. if you want, you can buy Two Year Warranty in Europe.

If you have any question, please feel free to contact us. Thanks, have a nice day. ;-)
Avatar użytkownika
spemall.com
VIP
 
Posty: 2054
Dołączył(a): niedziela, 4 maja 2014, 06:59
Pochwały: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez spemall.com » poniedziałek, 13 czerwca 2016, 06:20

spemall.com napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Hi, thanks for getting in touch. Grey version of UMI Super is in stock for immediate shipment. we can make shipment by Expedited Shipping in 3-5 working days (not usual days).
if you buy UMI Super, it comes with one year warranty in China. if you want, you can buy Two Year Warranty in Europe.

If you have any question, please feel free to contact us. Thanks, have a nice day. ;-)
Avatar użytkownika
spemall.com
VIP
 
Posty: 2054
Dołączył(a): niedziela, 4 maja 2014, 06:59
Pochwały: 1

Następna strona

Powrót do Spemall.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości