• Reklama

Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Spemall.com sklep z telefonami i elektroniką. Oferta i promocje sklepu.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez lukas317 » wtorek, 14 czerwca 2016, 16:56

HI,

Xiaomi mi5 128 black is in stock now?
lukas317
 
Posty: 1
Dołączył(a): niedziela, 12 czerwca 2016, 16:18

Reklama

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez spemall.com » środa, 15 czerwca 2016, 05:18

lukas317 napisał(a):HI,

Xiaomi mi5 128 black is in stock now?

Hi, thanks for getting in touch. 128GB 3D Ceramic XIAOMI Mi5 is in stock for immediate shipment. we can offer US$15 coupon code: spe000821 and free tempered glass screen protector and original silicone case as free gifts!

Click here for more details: https://www.spemall.com/XIAOMI-5-Mi5-Ce ... one_g.html

If you have any question, please feel free to contact us. Thanks ;-)
Avatar użytkownika
spemall.com
VIP
 
Posty: 2044
Dołączył(a): niedziela, 4 maja 2014, 06:59
Pochwały: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez aamoss » sobota, 18 czerwca 2016, 00:33

Hi,

1. Which colors of Xiaomi Mi Note are available for immediate shipment?
2. Which colors of Xiaomi Mi Note Pro are available for immediate shipment?

Thanks for your answer in advance
aamoss
 
Posty: 12
Dołączył(a): sobota, 19 grudnia 2015, 12:29

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez spemall.com » sobota, 18 czerwca 2016, 06:19

aamoss napisał(a):Hi,

1. Which colors of Xiaomi Mi Note are available for immediate shipment?
2. Which colors of Xiaomi Mi Note Pro are available for immediate shipment?

Thanks for your answer in advance

Hi, thanks for getting in touch. 16GB white Xiaomi Mi Note & 64GB white/golden Xiaomi Mi Note Pro are available for immediate shipment.
If you have any question, please feel free to contact us. Thanks ;-)

1, Xiaomi Mi Note
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

2, Xiaomi Mi Note Pro
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
spemall.com
VIP
 
Posty: 2044
Dołączył(a): niedziela, 4 maja 2014, 06:59
Pochwały: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez spemall.com » sobota, 2 lipca 2016, 07:28

bodzio3333 napisał(a):So take my order number 160630569401
Thank you!

Hi, thanks for your support. we already took a note and will send your free gifts. have a nice day!! :->
Avatar użytkownika
spemall.com
VIP
 
Posty: 2044
Dołączył(a): niedziela, 4 maja 2014, 06:59
Pochwały: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez Gravis » poniedziałek, 11 lipca 2016, 18:44

Hi spemall.com !

Do you know date when Zuk Z2 will be available in your store?
Vernee Thor > Xiaomi Mi4c Prime > ZTE Nubia Z7 Mini > Jiayu G4S > Xiaomi RedRice > Lenovo A820 > ZTE Blade RedBull
Avatar użytkownika
Gravis
VIP
 
Posty: 2210
Dołączył(a): środa, 5 czerwca 2013, 10:32
Pochwały: 25

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez spemall.com » wtorek, 12 lipca 2016, 05:24

Gravis napisał(a):Hi spemall.com !

Do you know date when Zuk Z2 will be available in your store?

Hi, thanks for getting in touch. Both of black and white Zuk Z2 are in stock for immediate shipment. you can see more pictures below:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

and now it is $20 off! Get it with only $304.99!!
Avatar użytkownika
spemall.com
VIP
 
Posty: 2044
Dołączył(a): niedziela, 4 maja 2014, 06:59
Pochwały: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez Gravis » wtorek, 12 lipca 2016, 09:55

Any special coupon for us?

From Xiaomi Mi4c Prime sent by Tapatalk
Vernee Thor > Xiaomi Mi4c Prime > ZTE Nubia Z7 Mini > Jiayu G4S > Xiaomi RedRice > Lenovo A820 > ZTE Blade RedBull
Avatar użytkownika
Gravis
VIP
 
Posty: 2210
Dołączył(a): środa, 5 czerwca 2013, 10:32
Pochwały: 25

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez spemall.com » wtorek, 12 lipca 2016, 10:40

Gravis napisał(a):Any special coupon for us?

From Xiaomi Mi4c Prime sent by Tapatalk

we lower the price with $20 off. In addition, you can use this coupon code: speqq If you have any question, please feel free to contact us. Thanks ;-)
Avatar użytkownika
spemall.com
VIP
 
Posty: 2044
Dołączył(a): niedziela, 4 maja 2014, 06:59
Pochwały: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez piotr469 » wtorek, 12 lipca 2016, 18:21

Koszmar. Życzę Wam, żebyście nic tutaj nie musieli reklamować. Gwarancja w Hiszpanii? MOŻECIE POMARZYĆ. W dniu 1 kwietnia zepsuł mi się telefon. Próbowałem go postawić na nogi parę dni, ale że się nie udało to się skontaktowałem z serwisem. Na odpowiedzi czeka się po 3 dni. Po durnej dwutygodniowej korespondencji kazali wreszcie wysłać telefon do Hiszpanii na mój koszt. No okey. Wysłałem, doszedł chyba po około tygodniu. Nic się nie odzywali przez parę dni, to zapytałem jak idzie naprawa. Odpowiedz w stylu: telefon jest w trakcie naprawy, wyślemy gdy będzie to możliwe. Ok. Minęło kolejne parę dni i znów spytałem.

Szanowny serwis w Hiszpanii, nie informując mnie o tym w żaden sposób, wysłał telefon do Chin - twierdząc że nie mają części do tej naprawy (po ponad dwóch tygodniach odkąd go dostali - co oni przez ten czas robili?). No bez jaj.

Dużo by o tym wszystkim pisać. Kontakt jest żałosny. Na odpowiedź czekasz po 2-3 dni zazwyczaj, chociaż zdarzyło mi się i tydzień czekać. Nic Wam nie powiedzą, o ile sami o to nie zapytacie. Odpowiedzi nic sensownego nie wnoszą, za każdym razem każą czekać i jak będzie sprawny to go wyślą. No dobra, tylko że zepsuł się 1 kwietnia, ale mamy teraz połowę lipca... Na Boże Narodzenie mam czekać, żeby pod choinkę go dostać? Kupiłem telefon, żeby go używać, a nie marzyć o jego używaniu. Przez ten czas to on i na wartości spadnie. Wymieniłem już z nimi ponad 40 maili.

Kolejna sprawa - wybrałem ich m.in. dlatego, że mieli serwis w Europie (brak ryzyka VAT przy ewentualnej reklamacji, no i z racji że w Europie, to naprawa powinna być w miarę szybka w porównaniu do chińskiej). No a teraz to czego ja mam się spodziewać? Wysłali do Chin - i jak będzie VAT to co? Chyba sobie kpią, że będę go płacić!

Co mi zaproponowali za te 3,5 miesiąca bez telefonu? Kupon na 5$ i gifty typu silikonowy case. No rewelacja. W sytuacji gdzie np. Xiaomi redmi note 2 jest u nich o ponad 20 $ droższy niż u konkurencji no to czapki z głów. Aż chce się korzystać.

Wysłane z mojego FreeTAB 7001 HD IC przy użyciu Tapatalka
piotr469
AKTYWNY
 
Posty: 207
Dołączył(a): wtorek, 19 sierpnia 2014, 11:22
Pochwały: 4

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez spemall.com » środa, 13 lipca 2016, 04:45

piotr469 napisał(a):Koszmar. Życzę Wam, żebyście nic tutaj nie musieli reklamować. Gwarancja w Hiszpanii? MOŻECIE POMARZYĆ. W dniu 1 kwietnia zepsuł mi się telefon. Próbowałem go postawić na nogi parę dni, ale że się nie udało to się skontaktowałem z serwisem. Na odpowiedzi czeka się po 3 dni. Po durnej dwutygodniowej korespondencji kazali wreszcie wysłać telefon do Hiszpanii na mój koszt. No okey. Wysłałem, doszedł chyba po około tygodniu. Nic się nie odzywali przez parę dni, to zapytałem jak idzie naprawa. Odpowiedz w stylu: telefon jest w trakcie naprawy, wyślemy gdy będzie to możliwe. Ok. Minęło kolejne parę dni i znów spytałem.

Szanowny serwis w Hiszpanii, nie informując mnie o tym w żaden sposób, wysłał telefon do Chin - twierdząc że nie mają części do tej naprawy (po ponad dwóch tygodniach odkąd go dostali - co oni przez ten czas robili?). No bez jaj.

Dużo by o tym wszystkim pisać. Kontakt jest żałosny. Na odpowiedź czekasz po 2-3 dni zazwyczaj, chociaż zdarzyło mi się i tydzień czekać. Nic Wam nie powiedzą, o ile sami o to nie zapytacie. Odpowiedzi nic sensownego nie wnoszą, za każdym razem każą czekać i jak będzie sprawny to go wyślą. No dobra, tylko że zepsuł się 1 kwietnia, ale mamy teraz połowę lipca... Na Boże Narodzenie mam czekać, żeby pod choinkę go dostać? Kupiłem telefon, żeby go używać, a nie marzyć o jego używaniu. Przez ten czas to on i na wartości spadnie. Wymieniłem już z nimi ponad 40 maili.

Kolejna sprawa - wybrałem ich m.in. dlatego, że mieli serwis w Europie (brak ryzyka VAT przy ewentualnej reklamacji, no i z racji że w Europie, to naprawa powinna być w miarę szybka w porównaniu do chińskiej). No a teraz to czego ja mam się spodziewać? Wysłali do Chin - i jak będzie VAT to co? Chyba sobie kpią, że będę go płacić!

Co mi zaproponowali za te 3,5 miesiąca bez telefonu? Kupon na 5$ i gifty typu silikonowy case. No rewelacja. W sytuacji gdzie np. Xiaomi redmi note 2 jest u nich o ponad 20 $ droższy niż u konkurencji no to czapki z głów. Aż chce się korzystać.

Wysłane z mojego FreeTAB 7001 HD IC przy użyciu Tapatalka

Hi, thanks for getting in touch. i am sorry for the problem and inconvenience we caused. Could you tell me your order number or email address? so i can check it for you. thanks .
Avatar użytkownika
spemall.com
VIP
 
Posty: 2044
Dołączył(a): niedziela, 4 maja 2014, 06:59
Pochwały: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do SpeMall!

Postprzez piotr469 » środa, 13 lipca 2016, 07:04

151008887062=SPE160418005C
You've named e-mail theme like this.

Wysłane z mojego FreeTAB 7001 HD IC przy użyciu Tapatalka
piotr469
AKTYWNY
 
Posty: 207
Dołączył(a): wtorek, 19 sierpnia 2014, 11:22
Pochwały: 4

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Spemall.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama