• Reklama

Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Zyga » 23 maja 2016, o 08:04

Właśnie jedyna paczka w mojej "karierze" zakupowej jaka zginęła to... paczka nierejestrowana.
Jeśli nie chce się tobie czytać FAQ-a lub poszukać odpowiedzi w poprzednich wątkach, koniecznie zadaj pytanie... ;-)
Avatar użytkownika
Zyga
 
Posty: 125
Dołączył(a): 4 cze 2014, o 10:13
Lokalizacja: Le-wo
Pochwały: 6
Telefon:: Xiaomi Redmi Note 4
ROM: 3GB/64GB

Reklama

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Colz@ » 23 maja 2016, o 16:52

Odebrałem paczkę - na szczęście czekała na poczcie. Także wszystko dobrze się skończyło i kamerką jest już u mnie.
Nie polecam przesyłek nierejestrowanych u nas w kraju szkoda nerwów - tak jak pisałem wcześniej dziwię się że towar o takiej wartości wysyłany jest w ten sposób.

Swoją drogą to ciekawe jakby zakończyła się sprawą gdyby przesyłkę sobie ktoś "zawinął". Ani sklep ani ja nie udowodnilibyśmy, że paczkę otrzymałem lub nie.

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Colz@
 
Posty: 131
Dołączył(a): 29 maja 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pl

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez radman. » 23 maja 2016, o 19:29

No tak jak się skąpi i nie chce wydać 2$ na rejestrowaną to jest później stres.
Rób to co lubisz, a nigdy nie będziesz musiał pracować.
Avatar użytkownika
radman.
 
Posty: 179
Dołączył(a): 23 mar 2016, o 18:18
Pochwały: 14
Telefon:: Samsung Galaxy S9+

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Colz@ » 23 maja 2016, o 20:12

Taaaa, zostałem rozgryziony szkoda mi było 2$ :)
Albo nie było informacji przy składaniu zamówienia o tym, że w kraju przeznaczenia będzie nierejestrowana albo najzwyczajniej ją przeoczyłem.
W życiu nie kupił bym kamery za ponad 100$ nierejestrowana przesyłką

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Colz@
 
Posty: 131
Dołączył(a): 29 maja 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pl

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez norel » 24 maja 2016, o 18:18

Zyga napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Ubezpieczenie nie działa, wyślą ponownie jak zapłacisz im 50$. Polegaj na ochronie z Paypala.

Wysłane z mojego X800+ przy użyciu Tapatalka
norel
 
Posty: 131
Dołączył(a): 21 sty 2015, o 12:31
Pochwały: 2
Telefon:: Samsung

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Zyga » 25 maja 2016, o 13:51

Aż tak by kłamali... niewiarygodne! A za co te 50$ ??
Jeśli nie chce się tobie czytać FAQ-a lub poszukać odpowiedzi w poprzednich wątkach, koniecznie zadaj pytanie... ;-)
Avatar użytkownika
Zyga
 
Posty: 125
Dołączył(a): 4 cze 2014, o 10:13
Lokalizacja: Le-wo
Pochwały: 6
Telefon:: Xiaomi Redmi Note 4
ROM: 3GB/64GB

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez japan600 » 26 maja 2016, o 14:20

maly post pchwalny dla sklepu

17.05 zamowilem glosnik xiaomi prostokątny najnowsza wersja. po 6 godzinach mialem juz numer paczki (belgium post). paczka doszła wczoraj 25.05. imho rewelacja 7 dni roboczych :)

od statusu
it will take 2-8 days to complete delivery (Yunexpress's Track End)----BRUSSELS - BELGIUM
do doreczenia 2 dni.
japan600
 
Posty: 95
Dołączył(a): 24 paź 2013, o 14:09
Pochwały: 6
Telefon:: Oukitel K6000 PRO

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez miklopl » 27 maja 2016, o 14:43

Do mnie dzisiaj dotarła opaska Mi Band wysłania 17go. Ładnie.
miklopl
 
Posty: 126
Dołączył(a): 19 lut 2016, o 13:39
Pochwały: 3
Telefon:: BlackBerry

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez artic » 27 maja 2016, o 14:55

Nie dajcie się nabrać na szybsza przesyłkę po wybraniu EU Warehaus (magazyn na Węgrzech). Nie dość że towar automatycznie podrożał o ponad 4$ ( z 20.50 na 25) to jeszcze dodatkowo policzyli 4,23$ za wysyłkę. Nie miał bym żalu o te koszty gdyby to faktycznie była szybka wysyłka (max tydzień). A GearBest co zrobił? Po 3 dniach od wpłaty (18.05.2016) wygenerował (nie wysłał tylko wygenerował !) Tracking Number RR297181480HU i od 21.05.2016r. status jest nie zmienny. Na moje pytanie o przesyłkę własnie dostałem odpowiedź że przewidywany czas dostawy to 7-15 roboczych dni (estimated time: 7-15 business days). Jaki wniosek? Kupujemy niby z magazynu w EU (droższy towar + koszty przesyłki) - a towar i tak idzie z Chin.
Kamerka Xiaomi YU + akcesoria (razem 130$) zamówiona i zapłacona (wraz z ubezpieczeniem) 13.04.2016 do dzisiaj nie doszła. Ostatni status: "2016-04-20 17:57 BRUSSELS - BELGIUM, it will take 2-8 days to complete delivery". Oczywiście z GearBest wymieniłem już tonę maili. Cały czas zwodzę, wyznaczają co róż nowe terminy, trzy razy wysyłali mnie na pocztę i kazali pytać sąsiadów itp, itd. A ostatnio napisali, że "dead line 180day deadline after shipment" (180 dni po wysyłce!!!).

Ostatni raz tam cokolwiek kupiłem. Wy też się zastanówcie czy warto za te kilka dolarów taniej niż na Alieexpress ryzykować...
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
artic
 
Posty: 10
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 16:32
Lokalizacja: Żary
Telefon:: HONOR 7

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez skazi » 27 maja 2016, o 15:51

Fakt z czasem to bywa różnie, ale oni naprawdę wysyłają tą paczkę z UE (na paczkach które zamawiałem nie było CN i nigdy nie płaciłem za nie vatu)
skazi
AKTYWNY
 
Posty: 705
Dołączył(a): 26 maja 2015, o 14:59
Pochwały: 68
Telefon:: Xiaomi Mi5
ROM: Stock

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez artic » 27 maja 2016, o 16:20

W takim bądź razie niech piszą że "chwilowo" nie mają towaru na stanie w UE. Bym zamówił bezpośrednio z Chin (tyle samo bym czekał) i zaoszczędził 10$....
Własnie dostałem odpowiedź z Poczty Węgierskiej - potwierdzenie że nie mają takiej przesyłki (ewidentne kłamstwo GearBest: shipping date: 2016-05-22):
"Thank you very much for Contacting our customer service.
We would like to inform you That the item has not posted at the Hungarian Post yet. The information 'Item data received' in our tracking system is only an electronic prognosis before the concrete posting.
After arrival at the Hungarian Post we will forward the item to the destination country.
We would like to suggest you to check the status of That item at our website a few days later the link below
http://posta.hu/tracking
Yours sincerely,
Éva Seben Pellák
contact center operator
Hungarian Post
Customer Service
Phone: + 36-40-46-46-46
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
Data protection registration number: 40797"
Avatar użytkownika
artic
 
Posty: 10
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 16:32
Lokalizacja: Żary
Telefon:: HONOR 7

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez saperq » 27 maja 2016, o 21:07

Wysłali, wysłali ;-)

Wysłałem więcej info na PW ;-)

Autor postu otrzymał pochwałę
Aktualnie eksploatowane: Lenovo P2, Redmi note 5 4/64, Honor play :-)
Na sprzedaż: brak, wszystko poszło ;-)
Zobacz moje OLX
saperq
VIP
 
Posty: 838
Dołączył(a): 8 maja 2014, o 21:36
Pochwały: 32
Telefon:: Asus Zenfone Max

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama