Witam. Otóż mam problem następującego typu. 9 lutego zamówiłem na stronie Gearbest telefon z kuponem rabatowym. Ogólnie wszystko było w porządku przesyłka rzekomo poszła co zresztą było widać po trackingu. Ale telefonu nie mam do tej pory pisałem na
support@gearbest.com odpowiedz uzyskałem po około tygodniu, że moja przesyłka jest już w Polsce i muszę ją odebrać w najbliższej placówce pocztowej, ale kontaktowałem sie nawet z Pocztą Polską i oni stwierdzili, że takowej przesyłki nie mają. To napisałem jeszcze raz do gearbest support i od dwóch tygodni nie mam żadnej odpowiedzi. Dodam, że jest już na chwilę obecną 28 kwietnia, a ja telefonu dalej nie otrzymałem. Telefon jaki zamówiłem to Mlais M9. I stad moje pytanie jak mam odzyskać swoję pieniadze, jest jakiś sposób? Nie płaciłem niestety paypalem. Ale wychodzi na to, że tak to jest z chinolami jak już otrzymają kase to swoich klientów mają głeboko w powarzaniu póżniej. Podam jeszcze numer trackingu przesyłki i proszę jakoś o pomoc. Numer trackingu to RF316866034SG.
Także stanowczo odradzam ten sklep, słyszałem już o problemach z nim, pewniej chyba jednak zamówić na aliexpress, tam przynajmniej jako taki kontakt jest i w razie czego można załozyc spor, a tutaj to czarna magia, nawet nie wiadomo, gdzie pisac. Takze poradzcie coś, bede wdzieczny.