• Reklama

Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez sabath21 » 24 mar 2017, o 15:57

Gravis napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


A widać chociaż coś na trackingu? Bo ja też zamówiłem półtora tygodnia temu i leci SF eParcel. NIe znajduje mi takiego numeru w trackingu.
sabath21
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2 mar 2017, o 15:47
Telefon:: mi5

Reklama

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Gravis » 24 mar 2017, o 16:00

Nic cisza. Też mi się to nie podoba. Czy ktoś coś zamawiał tym sposobem? Jak to w praktyce wygląda?
Xiaomi Mi6 > Xiaomi Mi5 Prime > Vernee Thor > Xiaomi Mi4c Prime > ZTE Nubia Z7 Mini > Jiayu G4S > Xiaomi RedRice > Lenovo A820 > ZTE Blade
Avatar użytkownika
Gravis
VIP
 
Posty: 2453
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 09:32
Pochwały: 31
Telefon:: OnePlus 7

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez sabath21 » 24 mar 2017, o 16:04

Może tracking się pojawi jak dotrze do Estonii... Ma ktoś jakiś pomysł?
sabath21
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2 mar 2017, o 15:47
Telefon:: mi5

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez sabath21 » 27 mar 2017, o 14:44

Dobra... Pojawił się wpis w trackingu:

2017-03-27 13:34 TALLINN 11 NON-EEA POST, Package sent
2017-03-27 07:48 TALLINN 11 NON-EEA POST, Posted

Paczka wysłana SF eParcel. Czyli tracking pojawia się w momencie dotarcia do kraju tranzytowego.
sabath21
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2 mar 2017, o 15:47
Telefon:: mi5

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez clorox » 27 mar 2017, o 16:13

U mnie tak to wygląda :
Nadanie 2017-03-13 11:39 TALLINN 11 NON-EEA POST
Wysłanie przesyłki 2017-03-14 13:18 HAHN APT Y ETOE EEA (NON-EUROPEAN)
Przyjęto w Polsce 2017-03-25 23:50 WER Warszawa

Oczywiście pierwszy status po dotarciu do Talina.
"Trzeba mieć dużo cierpliwości, by się jej nauczyć." - Stanisław Jerzy Lec
Avatar użytkownika
clorox
VIP
 
Posty: 1421
Dołączył(a): 22 cze 2015, o 17:44
Pochwały: 96
Telefon:: Cool 1
ROM: leree

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez rm_125 » 6 kwi 2017, o 19:17

Order No.:W1703281217228664
2017-03-29 01:45:04Parcel Data Received
2017-03-31 22:25:00United Kingdom, Received
2017-04-05 01:39:00Returned To Sender, Returned To Sender

O co chodzi ? Adres podałem dobry
rm_125
AKTYWNY
 
Posty: 286
Dołączył(a): 26 paź 2013, o 12:00
Pochwały: 3
Telefon:: Note 4x
ROM: chiński

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Gravis » 7 kwi 2017, o 20:06

Moja pierwsza z dwóch przesyłek SF dotarła dziś (bez dod. $ mimo, że była zatrzymywana i do Krakowa ;>)

Pytanie odnośnie DHL i Gearbest.
Ktoś zamawiał telefony? Jaka różnica między DHL SG i EU prócz $?
Jakiej wartości deklaruje Gearbest przesyłki?
Xiaomi Mi6 > Xiaomi Mi5 Prime > Vernee Thor > Xiaomi Mi4c Prime > ZTE Nubia Z7 Mini > Jiayu G4S > Xiaomi RedRice > Lenovo A820 > ZTE Blade
Avatar użytkownika
Gravis
VIP
 
Posty: 2453
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 09:32
Pochwały: 31
Telefon:: OnePlus 7

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez ricki » 11 kwi 2017, o 06:02

No niestety pierwszy zakup w gearbest i pierwsza wtopa. Kupiłem kamerkę Elephone ELE Explorer 4K przyszła szybko i cóż z tego skoro się nie włącza. Jak wygląda proces reklamacyjny w tym sklepie? Napisałem ticketa i czekam na odzew. Jeśli kupiłem z magazynu Eu to gdzie należy sprzęt odesłać?

Tapatalk by Oneplus2
ricki
 
Posty: 124
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 18:59
Lokalizacja: Wielkopolska
Pochwały: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez skazi » 11 kwi 2017, o 10:15

Sprzęt i tak będziesz odsyłał do Chin.
skazi
AKTYWNY
 
Posty: 705
Dołączył(a): 26 maja 2015, o 14:59
Pochwały: 68
Telefon:: Xiaomi Mi5
ROM: Stock

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez ricki » 11 kwi 2017, o 12:04

Jakie mogą być koszty takiej operacji i czy wyszarpię zwrot kosztów przesyłki?

Tapatalk by Oneplus2
ricki
 
Posty: 124
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 18:59
Lokalizacja: Wielkopolska
Pochwały: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez kosmogator » 12 kwi 2017, o 09:51

Zamówiłem kilkanaście pierdółek na Gearbest NL Postem nierejestrowanym, po kilka-kilkadziesiąt dolarów. Wszystkie oprócz dwóch już dotarły, jedna być może jeszcze dotrze, ale druga nie ma na to raczej szans, bo poprzychodziły już późniejsze przesyłki. Na tę w praktyce bezszansowną otworzyłem zatem na razie ticket w GB (a dispute w PayPal na razie nie otwierałem). Support Gearbest chce abym czekał minimum 60 dni od domniemanego terminu wysyłki. Potem zapewne zaczną wypisywać te swoje kocopoły o 50%, GB Wallet itp.

Mogę bezpiecznie otworzyć dispute PayPal teraz (i ewentualnie po 20 dniach przekształcić go w roszczenie), czy faktycznie należy poczekać te 60 dni (albo przynajmniej tyle żeby przekształcenie w roszczenie wypadło już po tych 60 dniach)? Czy też te 60 dni to jakiś wymysł?
Wieczność bywa naprawdę długa. Szczególnie pod koniec.
What goes around, comes around.
Avatar użytkownika
kosmogator
 
Posty: 196
Dołączył(a): 22 lis 2015, o 14:17
Pochwały: 24
Telefon:: Samsung

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez slavo22 » 12 kwi 2017, o 10:14

Spokojnie paczki przychodziły i po 60 dniach, dlatego teraz dopłacam tego dolara do rejestrowanej. Ja bym poczekał, jednak uważaj żeby termin na paypal nie minął.

Wypalcowane
Avatar użytkownika
slavo22
VIP
 
Posty: 1883
Dołączył(a): 8 kwi 2014, o 17:49
Lokalizacja: Zabrze
Pochwały: 70
Telefon:: ZTE Axon 7
ROM: Co chwilę inny

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama