przez chrris » 7 sty 2017, o 11:51
Witam,
W skrócie: Dnia 2016-12-05 16:02 zakupiłem w presale 2xElephone S7 Gold 3GB+32GB ROM, presale trwało jeszcze pare dni i towar był dostepny.
Po 2 tyg status się nie zmieniał (Processing) więc napisałem ticketa kiedy będzie wysyłka odpisali mi
Odpisałem im, że presale to presale i to jest "rezerwowanie" towaru, nie była to jakaś ostatnia sztuka 3 min przed końcem presale... zaproponowałem że poczekam do stycznia, może pojawi się dostawa...
W styczniu okazało się że nadal nie ma tego konkretnego modelu a wymienić na inny kolor, ram itp nie mają zamiaru, choć powinni się ustosunkować do tego, co im napisałem, że przewalutowałem pieniądze, i nie chce ich z powrotem, gdyż kurs poszedł w dół i tracę na tej transakcji pieniądze... ale mają klienta gdzieś i nie zamierzają nic z tym zrobić, tylko proponują hajs na wallet...
Ostatnio pojawiła się wersja identyczna jaką zamówiłem tylko 16GB ROM, napisałem że jest taka sztuka, to niech za trzymanie moich pieniędzy tak długo wyślą mi ją a dodatkowo niech wyślą mi 2x karta SD 16GB i wszystko jest załatwione.. ale oczywiście gear ma mnie głęboko w dupie...
NIE POLECAM TEGO SKLEPU!!! Robią sobie jaja z klienta i nie proponują żadnego polubownego rozwiązania sprawy...
EDIT: Dodam tylko, że płaciłem w EURO i dolarowego konta nie mam, a przelew USD będzie zapewne kolejny raz przewalutowane i stracę jeszcze więcej...