Mam dokładnie to samo co Ty. W październiku zamówiłem kamerkę IP sricam, z punktami i promocją za niewiele więcej jak 18 $. Wysłana prawie od razu, tez pocztą czeską i ten sam status co u Ciebie, dokładnie to tak:
2016-10-17 18:36:00 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centre
2016-10-18 10:24:00 Parcel departure arrive in HongKong Sorting Centre
2016-10-19 13:42:00 Parcel is leaving Hong Kong Airport
2016-10-24 10:05:00 Frankfurt Sorting Centre
2016-10-25 09:32:00 Information sent to Czech
2 tygodnie temu do nich napisałem i potwierdziły się opinie o gearbest, mimo wykupionego śledzenia stwierdzili że nie odpowiadają za paczkę i mogą wysłać jeszcze raz za połowę wartości, albo połowę wartości zwrócą. Tak oczywiście w ramach dobrej współpracy, bo mnie cenią jako klienta, taki głupkowaty tekst wkleili.
Napisałem co myślę, no i że albo jeszcze raz wysyłają, albo oddają kasę i punkty albo od razu do PayPal piszę.
Odpowiedzieli od razu, zgodzili się na moje warunki, dali mi wolna rękę co chcę, napisałem że wysyłkę rejestrowaną jeszcze raz. Na moje pytanie kiedy wyślą, odpowiedzieli że niezwłocznie.
Minęły od tego czasu około 2 tygodnie, wysyłki brak. Podejrzewam że się nic nie zmieni.
Możesz iść moja drogą albo pisać do PayPal od razu, chyba będzie lepiej. Oni grają na czas, liczą że się zapomni a i tak robią po swojemu. W różnych miejscach kupowałem, ale w gearbest pierwszy raz się z takim podejściem spotkałem.