Muszę wysłać tablet na gwarancję do Chin do Gearbest i niby mam napisane co i jak, ale angielski nie jest moją silną stroną i nigdy nie wysyłałem nic poza UE i mam takie wrażenie, że na pewno bym coś przeoczył. Może ktoś w skrócie opisać przebieg? Może ktoś wysyłał ostatnio i wie co i jak i na co uważać? Czy zwracają za przesyłkę, co trzeba zrobić by nie płacić drugi raz VATu jak przyjdzie z reklamacji, itp. Z góry dzięki ;)
Zauważyłem ten temat, ale z przodu było napisane "aliexpress", a ponieważ słyszałem, że w Ali jest lepiej pod względem zwrotów to chciałem się zapytać w bardziej odpowiednim wątku, ale skoro tamten jest bardziej ogólny niż myślałem i dotyczy różnych sklepów to tam się podowiaduję. Dzięki
A mam pytanie że pierwszy raz to dokonałem zakupu (w tym sklepie) dostałem numer śledzenia RS643027157NL i co teraz ? W innych sklepach po otrzymaniu numeru paczka była widoczna na http://www.17track.net a tu od jakiegoś czasu Twoja przesyłka nie została znaleziona, ........ to normalne w tym sklepie ?
Normalne jest raczej właśnie jak dostajesz najpierw numer a potem paczka pojawia się trackingu, po kilku dniach. W 95% właśnie tak jest i rzadko kiedy po podaniu numeru paczka jest od razu widoczna w śledzeniu. Pytanie, ile czasu minęło?
Zamówiłem drugą paczkę z GEARBEST! Pierwsza szła ponad dwa tygodnie. Wysłałem za pomocą czeskiej poczty! Tracking jak widać poniżej!
1 Nadanie przesyłki 2016-08-29 14:06 International Postal System 2 Wysłanie przesyłki 2016-08-30 12:54 PRAHA 120 3 Nadejście przesyłki 2016-09-01 20:22 WER Warszawa 4 Przygotowanie przesyłki do doręczenia 2016-09-06 5 Przekazanie przesyłki do doręczenia 2016-09-06 6 Doręczenie przesyłki 2016-09-06
Obecną paczkę wysłałem pocztą Holenderską zobaczymy jak będzie :)
Witam kupiłem wczoraj jedną rzecz na GB dzisiaj dostałem taka wiadomość:
"Thank you very much for your recent order from us.
We are preparing to ship your order by DHL as you requested. However after checking in DHL system, your address is located in a remote area. This involves an extra fee.
We have different options offer to you :
1) Go on and ship by DHL
You need therefore to pay an extra 30USD to cover the remote shipping fees via DHL. If you choose this option we will send you an invoice.
2) Change your shipping address
Please kindly offer the shipping address point by point. Consignee name : Recipient’s address : City: States: Zip Code: Country: Contact telephone (very important):
IMPORTANT NOTE: Please reply us within 3 business days. After this time frame, we will cancel the order and refunded to your original payment account."
Czy to u nich normalna praktyka że płacę za przesyłke 30$ a oni na drugi dzień każą dopłacić kolejne 30$?