• Reklama

Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez maybach » sobota, 17 września 2016, 19:01

Muszę wysłać tablet na gwarancję do Chin do Gearbest i niby mam napisane co i jak, ale angielski nie jest moją silną stroną i nigdy nie wysyłałem nic poza UE i mam takie wrażenie, że na pewno bym coś przeoczył. Może ktoś w skrócie opisać przebieg? Może ktoś wysyłał ostatnio i wie co i jak i na co uważać? Czy zwracają za przesyłkę, co trzeba zrobić by nie płacić drugi raz VATu jak przyjdzie z reklamacji, itp. Z góry dzięki ;)
maybach
 
Posty: 13
Dołączył(a): środa, 18 grudnia 2013, 15:08

Reklama

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez woody » sobota, 17 września 2016, 21:19

Meizu M2 Note
Avatar użytkownika
woody
VIP
 
Posty: 1039
Dołączył(a): piątek, 2 maja 2014, 20:12
Pochwały: 16

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez maybach » niedziela, 18 września 2016, 17:32


Zauważyłem ten temat, ale z przodu było napisane "aliexpress", a ponieważ słyszałem, że w Ali jest lepiej pod względem zwrotów to chciałem się zapytać w bardziej odpowiednim wątku, ale skoro tamten jest bardziej ogólny niż myślałem i dotyczy różnych sklepów to tam się podowiaduję. Dzięki
maybach
 
Posty: 13
Dołączył(a): środa, 18 grudnia 2013, 15:08

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez muszyna2 » poniedziałek, 26 września 2016, 08:46

Zostały mi zwrócone pieniądze na portfel gb. Co mam zrobić żeby odzyskać pieniądze. Zakup był dokonany przez paypal.
muszyna2
AKTYWNY
 
Posty: 260
Dołączył(a): piątek, 16 sierpnia 2013, 12:23
Pochwały: 2

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez coobah » poniedziałek, 26 września 2016, 22:27

skoro na portfel dostałeś kasę, to nie przelejesz jej na konto.
Z tego co się orientuję to możesz tylko dokonać kolejnego zakupu w GB.

ale niech ktoś jeszcze się wypowie, bo na 100% nie jestem pewien :)
Avatar użytkownika
coobah
 
Posty: 167
Dołączył(a): poniedziałek, 3 listopada 2014, 11:12
Pochwały: 6

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez saperq » poniedziałek, 26 września 2016, 22:34

Napisz im że chcesz zwrot na konto paypal. Wtedy "zabiorą" z GB Wallet i zrobią zwrot na paypal.
Testowane wielokrotnie ;-)
Tym razem w drodze Xiaomi Redmi Pro :-)
Zobacz moje OLX
saperq
VIP
 
Posty: 838
Dołączył(a): czwartek, 8 maja 2014, 22:36
Pochwały: 29

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez TediPower » poniedziałek, 10 października 2016, 15:16

A mam pytanie że pierwszy raz to dokonałem zakupu (w tym sklepie) dostałem numer śledzenia RS643027157NL i co teraz ?
W innych sklepach po otrzymaniu numeru paczka była widoczna na http://www.17track.net
a tu od jakiegoś czasu Twoja przesyłka nie została znaleziona, ........
to normalne w tym sklepie ?
Gdy dajesz linka / edytujesz w temacie Czy ktoś z kolegów ma konto na pan.baidu.com? napisz do mnie wiadomość.
TediPower
AKTYWNY
 
Posty: 308
Dołączył(a): sobota, 24 października 2015, 13:15
Pochwały: 14

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez fake4r » poniedziałek, 10 października 2016, 15:19

Normalne jest raczej właśnie jak dostajesz najpierw numer a potem paczka pojawia się trackingu, po kilku dniach. W 95% właśnie tak jest i rzadko kiedy po podaniu numeru paczka jest od razu widoczna w śledzeniu.
Pytanie, ile czasu minęło?
Avatar użytkownika
fake4r
VIP
 
Posty: 5632
Dołączył(a): czwartek, 4 lipca 2013, 13:55
Lokalizacja: ChRL
Pochwały: 190

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez dudek81 » sobota, 15 października 2016, 19:42

Muszę pochwalić GearBest i pocztę PostNL.





Kod: Zaznacz cały
Numer przesyłki   RS64332****NL
Kraj docelowy   POLSKA
Śledzenie przewoźnika
Data   Opis
2016-10-07 01:22   Przesyłka została nadana z Chin do Holandii
2016-10-10 07:58   Przesyłka dotarła do Holandii
2016-10-11 07:59   Przesyłka wysłana z Holandii do kraju przeznaczenia
2016-10-11 22:57   Przesyłka nadeszła do kraju przeznaczenia
2016-10-12 00:37   Przesyłka jest przetwarzana przez pocztę w kraju przeznaczenia
2016-10-14 15:59   Nieudane doręczenie
2016-10-14 16:37   Nieudane doręczenie
2016-10-14 16:38   Przesyłka została doręczona


Paczka w 7 dni od nadania trafiła do mnie ;-)
Avatar użytkownika
dudek81
 
Posty: 75
Dołączył(a): niedziela, 15 listopada 2015, 19:02
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez KarlosW » sobota, 15 października 2016, 20:02

Przede wszystkim należy podziękować celnikom..
Avatar użytkownika
KarlosW
VIP
 
Posty: 1828
Dołączył(a): środa, 13 listopada 2013, 21:06
Lokalizacja: PL
Pochwały: 25

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez kichal » czwartek, 3 listopada 2016, 02:19

Zamówiłem drugą paczkę z GEARBEST! Pierwsza szła ponad dwa tygodnie. Wysłałem za pomocą czeskiej poczty! Tracking jak widać poniżej!

1 Nadanie przesyłki 2016-08-29 14:06 International Postal System
2 Wysłanie przesyłki 2016-08-30 12:54 PRAHA 120
3 Nadejście przesyłki 2016-09-01 20:22 WER Warszawa
4 Przygotowanie przesyłki do doręczenia 2016-09-06
5 Przekazanie przesyłki do doręczenia 2016-09-06
6 Doręczenie przesyłki 2016-09-06

Obecną paczkę wysłałem pocztą Holenderską zobaczymy jak będzie :)
Avatar użytkownika
kichal
 
Posty: 17
Dołączył(a): czwartek, 3 listopada 2016, 01:38

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez plociarz » piątek, 4 listopada 2016, 13:07

Witam kupiłem wczoraj jedną rzecz na GB dzisiaj dostałem taka wiadomość:

"Thank you very much for your recent order from us.



We are preparing to ship your order by DHL as you requested. However after checking in DHL system, your address is located in a remote area. This involves an extra fee.

We have different options offer to you :

1) Go on and ship by DHL

You need therefore to pay an extra 30USD to cover the remote shipping fees via DHL. If you choose this option we will send you an invoice.

2) Change your shipping address

Please kindly offer the shipping address point by point.
Consignee name :
Recipient’s address :
City:
States:
Zip Code:
Country:
Contact telephone (very important):



IMPORTANT NOTE: Please reply us within 3 business days. After this time frame, we will cancel the order and refunded to your original payment account."

Czy to u nich normalna praktyka że płacę za przesyłke 30$ a oni na drugi dzień każą dopłacić kolejne 30$?
plociarz
 
Posty: 14
Dołączył(a): czwartek, 17 marca 2016, 23:44

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama