przez makitor » 11 wrz 2016, o 15:14
Drugie zamówienie od GearBest i drugi raz jaja sobie robią z przesyłką. Nadali paczce nr który miała paczka dostarczona w zeszłym roku w październiku do Czech. Na pytanie przez Ticket - tak, jakimś cudem udało mi się napisać ticket i dostać odpowiedź - twierdzą, że ten numer to nie mam sprawdzać na "normalnych" trackingach, tylko na stronie sky56.cn
Ta strona też pokazuje lipę:
RRxxxxxxxxCZ Shipment Details
2016-08-30 14:25:00 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centre
2016-08-31 11:50:00 Parcel departure arrive in HongKong Sorting Centre
2016-09-02 18:20:00 Parcel is leaving Hong Kong Airport
2016-09-04 15:25:00 Frankfurt Sorting Centre
2016-09-06 16:20:00 Information sent to Czech
Infomation
Update Time Area Status
2015-11-09 12:00:00 The consignment was delivered.
2015-11-09 12:00:00 The consignment is being delivered.
2015-10-27 12:00:00 The consignment was deposited - addressee not at home.
2015-10-27 12:00:00 The consignment is being delivered.
2015-10-27 12:00:00 The consignment is being prepared for delivery.
2015-10-26 12:00:00 The consignment was posted.
Ja poczekam cierpliwie, ale co z tego, ze zapłaciłem za tracking, jak GearBest wygląda coraz bardziej na fikcję i wyłudzenie.
Zachęcam do przekazania 1% podatku dla Antoniego.
numer KRS 0000037904
w rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%”: 9012 Makowski Antoni