• Reklama

Przeciągający się spór.

Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Przeciągający się spór.

Postprzez allnorbi » 3 sie 2013, o 15:30

18 maja zamówiłem przesyłkę RB065625615CN, poczta coś sknociła i zmieniła na nieprawidłowy kraj przeznaczenia. Więc otworzyłem spór, aliexpress odezwał się dopiero gdy minęło 60 dni na wysłania paczki i napisali następującą wiadomość.

As the tracking number shows the package was sent to a wrong place, seller needs to provide the shipping invoice within 3 calendar days to prove whether seller wrote the correct address of buyer's.
Dispute Order On Aliexpress(#order number#)
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response.
The current status of your claim is: "Awaiting the other party's response". Please log in to <http://channel.alibaba.com/complaint> to check the status of your case. If you have evidence or proposal to provide, please click "Respond Now".
Thank you for contacting Alibaba. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order <1126562653>.
We have traced the tracking number and found the package was sent to a wrong place, so we will ask seller to provide the shipping document to prove whether the address is yours. Please be patient. During this period, if you have received the goods in good condition, please cancel this claim and confirm order received.
PS: If there’s any agreement reached with the supplier before this case is closed, please provide your supportive evidence on the complaint centre. Or AliExpress shall have the right to proceed to handle the Claim based on the supporting documents available and/or the settlement terms reached in the Order Messages within the Time Limit between the Buyer and the Supplier.
Your understanding and cooperation will be appreciated.


Od tej wiadomości minęło już 15 dni i nadal cisza. Piszę do sprzedawcy, a ten nie odpisuje. Jego ostatnia odpowiedz brzmi ''post have problem and checking if it send back to me i will agree return u''. Czy jest szansa, że odzyskam pieniądz, czy spór będzie się ciągnąć w nieskończoność :(
allnorbi
 
Posty: 11
Dołączył(a): 30 lip 2013, o 15:18
Lokalizacja: Kamczatka

Reklama

Re: Przeciągający się spór.

Postprzez bartazzz » 21 sie 2013, o 16:55

a eskalowałeś go?
zanim napiszesz post użyj funkcji SZUKAJ!!!
Avatar użytkownika
bartazzz
VIP
 
Posty: 5577
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 12:03
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 100
Telefon:: Redmi
ROM: MIUI POLSKA


Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama