• Reklama

Przebieg gwarancji w spemall

Spemall.com sklep z telefonami i elektroniką. Oferta i promocje sklepu.

Przebieg gwarancji w spemall

Postprzez Mati791 » wtorek, 15 listopada 2016, 01:40

Witam.
Czytałem podobny temat w którym użytkownik opisywał problemy z procesem gwarancyjnym. Ja aktualnie borykam się z podobnym przypadkiem.. Mianowicie zakupiłem telefon LeTV x900 64GB w wersji złotej około 14 czerwca 2016 roku.. 7 sierpnia będąc we Francji telefon padł.. zaczął wariować nagrzał się okropnie i wyłączył.. Do domu wróciłem w okolicach 13 września i zdecydowałem się odesłać telefon do serwisu.. Jako że zapłaciłem extra pieniądze mam gwarancje realizowaną w Hiszpanii. Telefon wysłałem i 13 października numer śledzenia powiedział mi że paczka została odebrana przez niejakiego "Gonzaleza M C" od tamtej pory na początku spokojnie raz na jakiś czas wysłałem email do serwisu z zapytaniem "jak tam" żadnych konkretnych informacji. Wczoraj minął miesiąc jak telefon jest u nich, a ja dalej nie mam żadnej konkretnej informacji tak jakby telefonu w ogóle nie ruszyli jeszcze. Wczoraj z okazji okrągłego miesiąca wystosowałem do serwisu mejla w którym napisałem że chce, aby podali mi aktualny status naprawy, że minął miesiąc i nadal nic, że zapłaciłem dodatkowe pieniądze za serwis w Hiszpanii licząc na fakt ze gwarancja zostanie zrealizowana sprawniej niż w Chinach itd.. odpowiedzi jeszcze nie otrzymałem..
Czy ktoś z Was miał podobny przypadek? Zaznaczam że telefon kupiłem od sprzedającego który zamówił go do siebie i wysłał do mnie z polski, mam numer zamówienia itd
Dodatkowo czy ktoś może mnie nakierować co dalej w tej sytuacji robić? Jakieś informacje ile czasu maxymalnie moze zająć cały proces gwarancyjny? Czy jest to jakoś sprecyzowane i czy mogę się do czegoś odwoływać? Bo szczerze powiedziawszy to nie jest 50zł.. Wydałem na telefon ponad 1500zł + koszt wysyłki kurierskiej do Hiszpanii.. I dla mnie jako osoby młodej która na ten telefon jednak trochę zbierała to nie jest takie hop siup.. Nie widzi mi się stracić ponad 1500zł w zamian za miesiąc korzystania z urządzenia..
Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje bo szczerze to zaczynam się już powoli tym denerwować..
Mati791
 
Posty: 7
Dołączył(a): środa, 24 lutego 2016, 03:10
Pochwały: 1

Reklama

Re: Przebieg gwarancji w spemall

Postprzez spemall.com » wtorek, 15 listopada 2016, 05:40

Hi, i am sorry for the problem we caused to you. could you tell me your order number please? so i can check it for you. thanks
Avatar użytkownika
spemall.com
VIP
 
Posty: 2051
Dołączył(a): niedziela, 4 maja 2014, 06:59
Pochwały: 1

Re: Przebieg gwarancji w spemall

Postprzez Mati791 » niedziela, 4 grudnia 2016, 01:19

03.12.2016r
Nadal naprawiają mój telefon.. Okazało się że gwarancja w Hiszpanii nie istnieje.. Mój telefon jest w Chinach bo nie mają części zamiennych..
Modle się żeby wszystko zakończyło się przed okresem świątecznym, ale rozsądek od jakiegoś czasu podpowiada mi że nie ma szans..
Spemall zróbcie coś z tym.. Chce mój naprawiony telefon na święta bożego narodzenia pod choinką.. I nie obchodzi mnie jak.. święty Mikołaj ma mi go kurna na sankach przywieźć mimo że śniegu nie ma..

Autor postu otrzymał pochwałę
Mati791
 
Posty: 7
Dołączył(a): środa, 24 lutego 2016, 03:10
Pochwały: 1

Re: Przebieg gwarancji w spemall

Postprzez spemall.com » poniedziałek, 5 grudnia 2016, 05:51

Mati791 napisał(a):03.12.2016r
Nadal naprawiają mój telefon.. Okazało się że gwarancja w Hiszpanii nie istnieje.. Mój telefon jest w Chinach bo nie mają części zamiennych..
Modle się żeby wszystko zakończyło się przed okresem świątecznym, ale rozsądek od jakiegoś czasu podpowiada mi że nie ma szans..
Spemall zróbcie coś z tym.. Chce mój naprawiony telefon na święta bożego narodzenia pod choinką.. I nie obchodzi mnie jak.. święty Mikołaj ma mi go kurna na sankach przywieźć mimo że śniegu nie ma..

Hi,could you tell me your order number please? so i can check it for you. thanks. As you said, the phone is under repair. if you bought the EU warranty, then we will promise to fix the problem for you. no worry. if you don't tell me your order number, then how can i rush them to repair your phone quickly? i hope you can understand. look forward to early reply. thanks
Avatar użytkownika
spemall.com
VIP
 
Posty: 2051
Dołączył(a): niedziela, 4 maja 2014, 06:59
Pochwały: 1

Re: Przebieg gwarancji w spemall

Postprzez Mati791 » poniedziałek, 5 grudnia 2016, 21:58

My order number is: 160613188886
waiting for informations ;)
And yes i pay extra money for EU warranty but somebody from service write to me email that they don't have parts and they send my phone back to China because my phone have motherboard damage and they can't repair this in Spain..
This is almost 2 months in service now :/
Mati791
 
Posty: 7
Dołączył(a): środa, 24 lutego 2016, 03:10
Pochwały: 1

Re: Przebieg gwarancji w spemall

Postprzez spemall.com » wtorek, 6 grudnia 2016, 04:31

Mati791 napisał(a):My order number is: 160613188886
waiting for informations ;)
And yes i pay extra money for EU warranty but somebody from service write to me email that they don't have parts and they send my phone back to China because my phone have motherboard damage and they can't repair this in Spain..
This is almost 2 months in service now :/

Hi, our customer service representative have been contacting you. please contact her. she is in charge of your issue. thanks
Avatar użytkownika
spemall.com
VIP
 
Posty: 2051
Dołączył(a): niedziela, 4 maja 2014, 06:59
Pochwały: 1

Re: Przebieg gwarancji w spemall

Postprzez Mati791 » wtorek, 6 grudnia 2016, 08:33

"Hello Dear
once it will be fixed well ,we will update news for you soon ,please be patient to wait for it ,thanks"
They send me this message all the time ;) almost 2 months and "still fixing still fixing still fixing" :/
Mati791
 
Posty: 7
Dołączył(a): środa, 24 lutego 2016, 03:10
Pochwały: 1

Re: Przebieg gwarancji w spemall

Postprzez spemall.com » wtorek, 6 grudnia 2016, 10:22

Mati791 napisał(a):"Hello Dear
once it will be fixed well ,we will update news for you soon ,please be patient to wait for it ,thanks"
They send me this message all the time ;) almost 2 months and "still fixing still fixing still fixing" :/

i am sorry for the problem. it will take some time to repair the smartphone. i hope you can understand.
Avatar użytkownika
spemall.com
VIP
 
Posty: 2051
Dołączył(a): niedziela, 4 maja 2014, 06:59
Pochwały: 1

Re: Przebieg gwarancji w spemall

Postprzez KarlosW » wtorek, 6 grudnia 2016, 11:02

"I hope you can understand"

Hahaha

By THL W200
Avatar użytkownika
KarlosW
VIP
 
Posty: 1832
Dołączył(a): środa, 13 listopada 2013, 21:06
Lokalizacja: PL
Pochwały: 25

Re: Przebieg gwarancji w spemall

Postprzez Mati791 » środa, 7 grudnia 2016, 23:11

55 days this is "some time"?
Mati791
 
Posty: 7
Dołączył(a): środa, 24 lutego 2016, 03:10
Pochwały: 1


Powrót do Spemall.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama