• Reklama

Proszę o pomoc w wyborze

Tematy dotyczące wszystkich telefonów, sieci, operatorów, bateri itp..

Proszę o pomoc w wyborze

Postprzez vortexx » 26 lip 2010, o 13:24

Witam wszystkich i cieszę się że jest takie forum jak to .
Proszę o porade.
W związku z czekającą mnie za miesiąc operacją i długą rehabilitacją proszę o pomoc w wyborze telefonu do 500 zł bym się nie zanudził.(telefon może być nowy lub używany)
Oto moje wymagania:
-stabilne połączenie z netem(poczta wp,opera,java,you tube,itp.) połączenie bezprzewodowe poprzez router,oraz paczka MB od operatora(choć jestem trochę zielony w te klocki,ale będę miał czas to wszystko opanować pewnie z waszą pomocą)
-w miarę dobry procesor by wszystko płynnie chodziło,
-dobry dotykowy wyświetlacz bym mógł bez rysika czasem wysłać sms jak i bezproblemowe poruszanie się po menu i aplikacjach,
-odbiornik tv,
-możliwość ładowania przez usb jak i 230v,oraz słuchawki na mini lub mikro jack,
-w miarę dobry aparat min 2 mpx by robił dobre fotki(mógłby być flash i zoom)
-polskie menu
Czytałem na forum,że jest kilka wersji danego telefonu więc proszę o podanie konkretnego modelu najlepiej z linkiem do strony.
Mogę zaryzykować kupno chińszczyzny.Zawsze używałem nokii lecz mój ostatni telefon 3120jest już 5 raz w serwisie.Myślę że Nokia wreszcie uzna reklamację bez naprawy i pozwoli na zwrot kasy.
Za wszystkie podpowiedzi i sugestie z góry dziękuję .
Pozdrawiam vortexx.
vortexx
vortexx
 
Posty: 2
Dołączył(a): 23 lip 2010, o 16:40

Reklama

Postprzez suchychleb » 26 lip 2010, o 14:16