• Reklama

Promocja GROUP GAGA DEALS

Aliexpress , co warto kupić w Chinach, co się opłaca, co ma dobrą jakość i niską cenę? Najlepsze znaleziska, kupony, cebule, promocje. Recenzje zakupów z aliexpress, unboxingi paczek z Chin.
Wszystkie chińskie sklepy.

Promocja GROUP GAGA DEALS

Postprzez Raintek » 7 sie 2014, o 22:42

Cześć,
chciałbym się zasięgnąć opinii bardziej obeznanych w temacie. Otóż jak wszyscy(lub nie) wiedzą jest akcja promocyjna a 19.08 będzie WIELKA WYPRZEDAŻ ;)

Między 5-7.08 było głosowanie na produkty i patrząc na dzisiejsze 'wyniki', są ciekawe promocje, lecz czy ABY na pewno są CIEKAWE chciałbym zapytać oto WAS.

Wyprzedaże:
http://activities.aliexpress.com/the-se ... s-sale.php

Interesujące oferty:
1. Original Samsung Galaxy Note 3 N9005/N9000 4G/3G network 13MP 16GB 5.7 inch Quad-core Ultra Slim Android cell phones refurbished
Stara cena: $614.27
Nowa cena: $199.99

2. Original Lenovo A8 4G FDD WCDMA MTK6290 Android 4.4 Octa Core Mobile Phone 1.7GHz 5.0" IPS Screen 13.0MP 2GB RAM 16G ROM
Stara cena: $299.99
Nowa cena: $99.99

3. Original Coolpad 8730L 4G LTE phone Quad Core Qualcomm Snapdragon 1G RAM 8G ROM 5.5 Inch IPS Display 3G WCDMA Smart Mobile Phone
Stara cena: $199.99
Nowa cena: $99.99

4. Original Lenovo P780 MTK6589 Quad Core 5.0" 720P Gorilla Glass 1GB RAM + 4GB ROM Dual Camera GPS Android 3G WCDMA Mobile Phone
Stara cena: $247.98
Nowa cena: $99.99

5. UMI Cross C1 NFC Version Arrive 6.44 Inch IPS Screen Quad Core MTK6589T Androids 4.2 OS Smart Phone 13.0MP Camera GPS 2GB/32GB
Stara cena: $279.99
Nowa cena: $29.99


Dodatkowo, przyznam się, że żonie kupuję "portfelik" a sobie kilka koszulek polo:
Portfel
Koszulka

Najbardziej mnie ciekawi ten SGN3 i UCC1. Czekam na opinie starych wyjadaczy. Z góry dzięki!

Ps. ktoś może znalazł jeszcze ciekawe oferty? A może czekać do tego 19.08?
Obrazek
Avatar użytkownika
Raintek
 
Posty: 15
Dołączył(a): 12 lis 2013, o 01:36
Telefon:: Lenovo s820
ROM: 4

Reklama

Re: Promocja GROUP GAGA DEALS

Postprzez victor44 » 8 sie 2014, o 07:35

ja odnosnie portfela, nie wart tej kasy, kupowalem dziewczynie kilka portfeli i cos na ten temat wiem zipper moze byc problemem tutaj i jakosc wykonania, zas koszulka tez bym zluzowal, ona powietrza nieprzepuszcza w takim stopniu jak inne. kup jakas ala bawelne, noe musi byc droga. chyba ze chcesz jakies polo z gornej polki to musisz 15$ dac minimum.
victor44
AKTYWNY
 
Posty: 260
Dołączył(a): 19 gru 2013, o 17:11
Pochwały: 9
Telefon:: Meizu MX4

Re: Promocja GROUP GAGA DEALS

Postprzez Raintek » 8 sie 2014, o 08:03

victor44 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Co do portfela za taką cenę (US $1.99/Piece) - niech będzie ;p Koszulka - jest napisane materiał: bawełna. A takie raczej dość dobrze przepuszczają.
Obrazek
Avatar użytkownika
Raintek
 
Posty: 15
Dołączył(a): 12 lis 2013, o 01:36
Telefon:: Lenovo s820
ROM: 4

Re: Promocja GROUP GAGA DEALS

Postprzez ra-vau » 8 sie 2014, o 08:43

hmmm, dlaczego ja widze 'oryginalne' ceny? tzn portfel 28$, sgn 3 ... ponad 610$..... ? inna sprawa, ze tych przedmiotow nie bedzie sie dalo kupic w takich cenach.... bo wszystiego daja po kilka sztuk (~5), a towar wykupia w ulamku sekundy ruskie boty. :evil:

Zagraj w gre, nazbieraj na kupon za 20$ i to bedzie najlepsza promocja jaka cie spotka. Pomysl, ze nasze allegro mialo by dawac takie rabaty i kwoty ~63 zl mógłbyś odliczać od zakupów... ;)


PS. ten note to oczywiscie refurbished, a lenowo a8 do dzis jest w wwersji wcdma nie osiagalne.
LeEco :)
Avatar użytkownika
ra-vau
NewsMan
 
Posty: 2089
Dołączył(a): 9 lut 2013, o 18:26
Lokalizacja: ChRL
Pochwały: 114
Telefon:: V967S

Re: Promocja GROUP GAGA DEALS

Postprzez victor44 » 8 sie 2014, o 09:42

@Raintek

portfel po 28.88$ gdzie widzisz po te 2 $
koszulek mam z chin kiulkanascie szt i to bawełna nie jest, troche sie na tym znam, trzeba siedziec w temacie zeby cos powiedziec, wystarczy zobaczyc foteczki z bliska, to bawelna nie jest a jak tak to chyba ich ;)

tak czy siak jesli portfel za 2 dolary to brac, koszulki nie polecam jest w tej cenie wiele innych ciekawszych i z lepszej "przyslowiowej" bawełny

aha to te lajki, za 2$ jak CI sie uda to kupuj, ja na 5 festivali kupilem 3 rzeczy po 1$ ;), reszte ruscy rozebrali...
victor44
AKTYWNY
 
Posty: 260
Dołączył(a): 19 gru 2013, o 17:11
Pochwały: 9
Telefon:: Meizu MX4

Re: Promocja GROUP GAGA DEALS

Postprzez Raintek » 8 sie 2014, o 09:52

victor44 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Podalem w poscie link do 'akcji' aby sie z nim zapoznać:

http://activities.aliexpress.com/the-se ... s-sale.php
Obrazek
Avatar użytkownika
Raintek
 
Posty: 15
Dołączył(a): 12 lis 2013, o 01:36
Telefon:: Lenovo s820
ROM: 4

Re: Promocja GROUP GAGA DEALS

Postprzez ra-vau » 8 sie 2014, o 11:04

Sorry, z tabletu przeglądałem i mnie nie przekierowalo...


Mało realne jest to kupić... redmi za 1$ ... :D ..



... hmm, a co victor44 nabyłeś ? Jakieś sprzęty, czy właśnie portfele itp?
LeEco :)
Avatar użytkownika
ra-vau
NewsMan
 
Posty: 2089
Dołączył(a): 9 lut 2013, o 18:26
Lokalizacja: ChRL
Pochwały: 114
Telefon:: V967S

Re: Promocja GROUP GAGA DEALS

Postprzez victor44 » 8 sie 2014, o 12:59

portfele damskie, ale jak pisalem to blisko rok temu kupowalem, sklepy juz nie istnieja :(
victor44
AKTYWNY
 
Posty: 260
Dołączył(a): 19 gru 2013, o 17:11
Pochwały: 9
Telefon:: Meizu MX4


Powrót do AliExpress - znaleziska, promocje, opinie i dyskusje co warto kupić



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama