• Reklama

Program do obsługi telefonu z poziomu PC

Chińskie telefony z androidem, pytania, problemy, pomoc

Program do obsługi telefonu z poziomu PC

Postprzez johniee » 8 sty 2014, o 18:06

Witam, mam pytanie odnosnie programu do obslugi telefonu model to i9082 jak instalowalem telefon to musialem pobrac sterowniki i z folderu je istalowalem zainstalowalo sie jako Mtk65xx, chodzi mi o dostep do pamieci telefonu, jezeli jest mozliwosc dostepu do pamieci wlasnej telefonu bez programu to prosze mi powiedziec jak, po zainstalowaniu telefonu i sterownikow pojawil sie dostep tylko do karty SD. Pozdrawiam jezeli jakies pytania co do aukcji gdzie kupilem itd to prosze zadawac. A android to 4.1.1 , chcialbym sie dowiedziec tez jak mozna go "spolszczyc" jestem nowy w tej strefie.
johniee
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 sty 2014, o 17:58
Telefon:: Mediatek
ROM: Android 4.1.1

Reklama

Re: Program do obsługi telefonu z poziomu PC

Postprzez Avoid » 9 sty 2014, o 15:38

Już wiele razy na forum było pisane, lecz że jesteś nowy to powtórzę, że telefony MTK bardzo ciężko jest "spolszczyć" bez narażania telefonu na przemianę w przycisk do papieru. Ewentualnie, choć nie na wszystkich działa, wgraj aplikację MoreLocale2, ze sklepu Play, (na pewno znajdziesz)
i ustaw w niej język na Polski, jak to zrobisz daj znać z jakim skutkiem podziałało.
Avoid
 
Posty: 36
Dołączył(a): 28 gru 2013, o 17:44
Telefon:: MTK
ROM: Firmware

Re: Program do obsługi telefonu z poziomu PC

Postprzez johniee » 13 sty 2014, o 17:09

To moze jednak nie bede probowal narazie, Ale dzieki za odpowiedz, jakos ten angielski nie jest az tak uporczywy, a obsluga jest intuicyjna dla osoby ktora chociaz w dobrym stopniu zna ang. Wiec narazie zostaje przy oryginalnym sofcie, btw a czy wgranie od nowa androida nie zalatwiloby sprawy?
johniee
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 sty 2014, o 17:58
Telefon:: Mediatek
ROM: Android 4.1.1

Re: Program do obsługi telefonu z poziomu PC

Postprzez fake4r » 13 sty 2014, o 17:10

android = soft