• Reklama

Program do obsługi telefonu z poziomu PC

Chińskie telefony z androidem, pytania, problemy, pomoc

Program do obsługi telefonu z poziomu PC

Postprzez johniee » środa, 8 stycznia 2014, 19:06

Witam, mam pytanie odnosnie programu do obslugi telefonu model to i9082 jak instalowalem telefon to musialem pobrac sterowniki i z folderu je istalowalem zainstalowalo sie jako Mtk65xx, chodzi mi o dostep do pamieci telefonu, jezeli jest mozliwosc dostepu do pamieci wlasnej telefonu bez programu to prosze mi powiedziec jak, po zainstalowaniu telefonu i sterownikow pojawil sie dostep tylko do karty SD. Pozdrawiam jezeli jakies pytania co do aukcji gdzie kupilem itd to prosze zadawac. A android to 4.1.1 , chcialbym sie dowiedziec tez jak mozna go "spolszczyc" jestem nowy w tej strefie.
johniee

Reklama

Re: Program do obsługi telefonu z poziomu PC

Postprzez Avoid » czwartek, 9 stycznia 2014, 16:38

Już wiele razy na forum było pisane, lecz że jesteś nowy to powtórzę, że telefony MTK bardzo ciężko jest "spolszczyć" bez narażania telefonu na przemianę w przycisk do papieru. Ewentualnie, choć nie na wszystkich działa, wgraj aplikację MoreLocale2, ze sklepu Play, (na pewno znajdziesz)
i ustaw w niej język na Polski, jak to zrobisz daj znać z jakim skutkiem podziałało.
Avoid

Postprzez johniee » poniedziałek, 13 stycznia 2014, 18:09

To moze jednak nie bede probowal narazie, Ale dzieki za odpowiedz, jakos ten angielski nie jest az tak uporczywy, a obsluga jest intuicyjna dla osoby ktora chociaz w dobrym stopniu zna ang. Wiec narazie zostaje przy oryginalnym sofcie, btw a czy wgranie od nowa androida nie zalatwiloby sprawy?
johniee

Postprzez fake4r » poniedziałek, 13 stycznia 2014, 18:10

android = soft
fake4r
VIP

Pochwały: 189

Postprzez Wdhiz » poniedziałek, 13 stycznia 2014, 20:02

Sprawdź sobie MYPhoneExplorer i SnapPea.