Switch to full style
Rozmowy na wszystkie tematy
Odpowiedz

problem ze sprzedawcą

26 cze 2014, o 15:04

Witam

Sytuacja przedstawia się następująco, miną termin wysłania przesyłki i status jej zmienił się na "zamknięta", możliwość jest wystawienia tylko komentarza. Parę dni później sprzedawca wysłał mi meila o tej treści "so sorry , due to my daugther wedding ,i forget to send it , would you please reorder it again ,thanks, so sorry for the inconvience caused you" ale jak zamówię jeszcze raz dany produkt to stracę kolejne pieniądze, czy się nie myle? Jak najlepiej wybrnąć z tej sytuacji czy powinienem mu wysłać dane do przesyłki i czekać na paczkę, czy jest jest to osoba która próbuje wykorzystać moja niewiedzę ?

Podrawiam i z góry dziękuje Łukasz

Re: problem ze sprzedawcą

26 cze 2014, o 15:14

Pieniążki wrócą z automatu do Ciebie.
Trwa to od 3-10 dni. Zobacz na koncie czy już nie masz.. Zwrot kasy czasem może być z datą płacenia.

Re: problem ze sprzedawcą

18 lip 2014, o 16:02

I jak się skończyła cała historia? Kasa do ciebie wróciła tak jak tłumaczył Drago68? Napisz, może dzięki temu oszczędzisz komuś nerwów w przyszłości.
Odpowiedz