• Reklama

Potrzebna pomoc przy zmianie ROMu na MI 4S

Xiaomi

Potrzebna pomoc przy zmianie ROMu na MI 4S

Postprzez nick » niedziela, 19 czerwca 2016, 20:07

Witam, kupiłem Mi 4S i jest zasyfiony chińskimi apkami. Nie znam się kompletnie na tym, nie wiem co szpiegują i ile neta zużywają - potrzebuję jakiejś dobrej duszy, najlepiej ze Szczecina ale mogę tel wysłać by wgrać mu czystego Androida, jakiś CM czy inne "cuś" z językiem polskim tak, żeby wszystko działało. Oczywiście za odpowiednią gratyfikacją, do ustalenia ;-)
nick

Pochwały: 3

Reklama

en.001phone.cn=

Re: Potrzebna pomoc przy zmianie ROMu na MI 4S

Postprzez valdimar » środa, 22 czerwca 2016, 18:52

Nie na temat ale nie mogę uzyskać nigdzie odpowiedzi konkretnej a widzę że zdecydowałeś się na ten model .Mam prośbę do Ciebie:czy mógłbyś odpowiedzieć na moje pytania przed ewentualnym zakupem (będę naprawdę wdzięczny : :lol: :lol: :lol:
1 Czy ten telefon naprawde tak się grzeje?
2 Jak działa GPS?
3 Jak z baterią
Pozdrawiam i liczę na Twoją opinię , czy kupiłbyś go jeszcze raz?
valdimar

Postprzez Flyagaric » środa, 22 czerwca 2016, 21:55

Dobrze, że drążysz temat, ale wg. opinii w necie, to nie jest problemem jego straszne grzanie, a throttling. Czyli nagrzewa się szybko i na krótko, a potem jest drastycznie dławiony.
Z chęcią sam bym się dowiedział jak to wygląda - może kolega napisze przy okazji.

Dodatkowo, kupując ten telefon należy się liczyć z problemami jakie ma autor wątku.Telefon zwyczajnie jest podejrzanie mało popularny, jak na to co oferuje.
Kod: Zaznacz cały
[cyt. @ra-vau]nie rób sobie kłopotów kupując leegouleluleleaoukitephony. 
Kup u nas w biedronce, coś w tych pieniądzach (...) a dostaniesz 2lata gwarancji
Flyagaric
VIP

Pochwały: 52

Postprzez nick » czwartek, 23 czerwca 2016, 01:40

Sorry za opóźnienie w odpowiadaniu.