• Reklama

Poszukiwane aparaty fotograficzne

Podziel siE udanymi zakupami na aliexpress , co warto kupić w Chinach, co się opłaca, co ma dobrą jakość i niską cen? Najlepsze znaleziska, pokaż zakupy. Recenzje zakupów z aliexpress, unboxingi paczek z Chin.
Wszystkie chińskie sklepy.

Poszukiwane aparaty fotograficzne

Postprzez TLasky » wtorek, 3 marca 2015, 15:22

Witajcie forumowa społeczności :-) czy ktoś może mi doradzić gdzie można kupić jakieś wykonujące porządne zdjęcia, w miarę budżetowe aparaty? Potrzebuje kupić kilka sztuk do firmy, wiem już jak wciągnąć to w koszty, teraz tylko pozostaje znaleźć coś odpowiedniego. W temacie fotografii jestem niestety "zielony", więc bardzo proszę kogoś o poradę. Rozdzielczość nie jest priorytetem, wystarczy jeśli będzie koło 8 mPix, bardziej zależy mi na ostrości, dobrym doświetleniu zdjęć oraz jak najszerszym kącie obiektywu :-).

Z góry dzięki za pomoc
T.
"Coś się kończy, coś się zaczyna..."

Martwić się o to ile pali sportowe auto, to jak myśleć czy prostytutka którą grzmocisz Cię kocha :-D
TLasky
VIP

Pochwały: 80

Reklama

Re: Poszukiwane aparaty fotograficzne

Postprzez blue_voyager » wtorek, 3 marca 2015, 15:45

I jak zwykle w takich pytaniach brak najważniejszych szczegółów pozwalających coś doradzić. Po pierwsze budżet, po drugie rodzaj aparatu - kompakt czy lustrzanka, obiektywy wymienne czy nie (teraz nawet kompakty miewają wymienne szkła). A tak w ogóle to firmowych aparatów (nie chińskich) tak jak i telefonów nie opłaca się sprowadzać z Chin. Osprzęt owszem, samych aparatów już nie.
Sprzedam:
Szkła, folie, etui do chińskich telefonów - duży wybór.

FAQ DZIAŁU ZAKUPÓW
blue_voyager
VIP

Pochwały: 207
Ostrzeżenia: -1

Postprzez existe » wtorek, 3 marca 2015, 15:50

jezeli nie musi miec lampy blyskowej - to polecam action cam np sj5000 lub nowosc xiaomi yi 100-140$ czyli seria gopro - reszta zalezy od budzetu

jezeli z lampa - to niestety nie ma zbyt duzych pewniakow w chinach i lepiej kupowac w eu
existe
existe