• Reklama

porada w sprawie sporu w PAYPAL

Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

porada w sprawie sporu w PAYPAL

Postprzez BART1975 » środa, 20 listopada 2013, 23:45

Witam,
potrzebuję porady w sprawie zasadności (i sensu) rozpoczynania sporu w PAYPAL.
Sytuacja wygląda następująco:
10.10.2013r. zakupiłem w Antelife telefon, płatności dokonałem tego samego dnia.
25.10.1013r. otrzymałem informację o wysyłce i numer trackingowy: RU480305424CH (Swiss Post)
30.10.2013r. w systemie widnieją następujące informacje:

Wed 30.10.2013 18:14 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Wed 30.10.2013 18:14 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Wed 30.10.2013 18:14 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE

Status od tamtej pory nie zmienił się.
Za parę dni mija mi 45-cio dniowy termin na otwarcie sporu w PAYPAL - czy jest sens go otwierać ?
Kontakt z Antelife po zakupie nie jest szczególnie łatwy...
BART1975
 
Posty: 15
Dołączył(a): poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 21:38

Reklama

Re: porada w sprawie sporu w PAYPAL

Postprzez drago68 » środa, 20 listopada 2013, 23:51

Jak najbardziej spór otwieraj, masz 45 dni od dnia zakupu.!!!! Najlepiej dwa dni przed końcem, czyli za trzy dni.
Jak spór będzie otwarty, to i tak szybko się nie zakończy, ale jeżeli paczka nie dojdzie kasę masz z powrotem na PayPal.
Decyzja będzie od serwisu PayPal jakie kroki podejmą, czy zwrot kasy ,czy czekanie na przesyłkę.
Avatar użytkownika
drago68
VIP
 
Posty: 1924
Dołączył(a): piątek, 7 czerwca 2013, 17:50
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 85

Re: porada w sprawie sporu w PAYPAL

Postprzez BART1975 » środa, 20 listopada 2013, 23:56

Tak myślałem, dzięki :)
BART1975
 
Posty: 15
Dołączył(a): poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 21:38

Re: porada w sprawie sporu w PAYPAL

Postprzez przemek275 » środa, 20 listopada 2013, 23:57

BART1975 napisał(a):Witam,
potrzebuję porady w sprawie zasadności (i sensu) rozpoczynania sporu w PAYPAL.
Sytuacja wygląda następująco:
10.10.2013r. zakupiłem w Antelife telefon, płatności dokonałem tego samego dnia.
25.10.1013r. otrzymałem informację o wysyłce i numer trackingowy: RU480305424CH (Swiss Post)
30.10.2013r. w systemie widnieją następujące informacje:

Wed 30.10.2013 18:14 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Wed 30.10.2013 18:14 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Wed 30.10.2013 18:14 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE

Status od tamtej pory nie zmienił się.
Za parę dni mija mi 45-cio dniowy termin na otwarcie sporu w PAYPAL - czy jest sens go otwierać ?
Kontakt z Antelife po zakupie nie jest szczególnie łatwy...

W pierwszej kolejności jest otwierany spór tylko z antelife, który trwać może 2 tyg max, jeżeli w tym czasie się nie dogadasz z antelife, spór przekształcasz w roszczenie gdzie dopiero wtedy paypal się udziela i prosi o szczegółowe informacje od obydwu stron i decyduje co dalej. Więc otwieraj.
przemek275
 
Posty: 71
Dołączył(a): środa, 8 maja 2013, 18:46
Lokalizacja: Nibylandia
Pochwały: 2

Re: porada w sprawie sporu w PAYPAL

Postprzez matlos » czwartek, 21 listopada 2013, 00:52

zamowilem sluchawki za kilka $

Destination Country - Unknown:Tracking Consuming:0 Millisecond

Origin Country - Switzerland:Tracking Consuming:0 Millisecond, Cache Time:2013/11/20 22:10:36
2013-10-30 18:14, Departure from border point of origin country, Swiss Post SINGAPORE
2013-10-30 18:14, Arrival at border point of origin country, Swiss Post SINGAPORE
2013-10-30 18:14, Mailed, Swiss Post SINGAPORE


Status przesyłki:
Nazwa zdarzenia Data i czas Jednostka pocztowa
Nadanie przesyłki 2013-10-30 18:14 SINGAPORE
Wysłanie przesyłki 2013-10-30 18:14 SINGAPORE
Nadejście przesyłki 2013-10-30 18:14 SINGAPORE




taki sam mam status jak i Ty, więc chyba gdzieś transport stoi ;) to moje pierwsze zamówienie przez swiss post
Wysłane z Nokia 3310
matlos
 
Posty: 186
Dołączył(a): wtorek, 1 stycznia 2013, 17:32
Lokalizacja: po,lska
Pochwały: 6

Re: porada w sprawie sporu w PAYPAL

Postprzez BART1975 » czwartek, 21 listopada 2013, 01:01

matlos napisał(a):zamowilem sluchawki za kilka $



No ja niestety telefon za 312 USD :cry:
BART1975
 
Posty: 15
Dołączył(a): poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 21:38

Re: porada w sprawie sporu w PAYPAL

Postprzez BART1975 » czwartek, 21 listopada 2013, 21:05

Hej,
Otworzyłem dzisiaj spór i zabawna rzecz: w kilka minut po otwarciu dostałem od Antelife Credit Memo o zwrocie kasy ....
Jednocześnie potrącili sobie ok 7 USD jako "adjustment fee" - moje pytanie to czy muszę się na to potrącenie godzić?
BART1975
 
Posty: 15
Dołączył(a): poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 21:38

Re: porada w sprawie sporu w PAYPAL

Postprzez drago68 » czwartek, 21 listopada 2013, 21:12

Nie musisz się godzić na te 7 USD jako "adjustment fee"
Powinieneś dostać całą kwotę na PayPal oraz jeżeli płaciłeś przykładowo np. 100 $ równowartości 310 zł powinieneś mieć na koncie zwrot taki sam,czyli 310 zł.
Jeżeli płaciłeś z konta walutowego PayPala 100$ zwrot 100 $. Nie ma innej opcji, cała kwota ma być zwrócona.
Avatar użytkownika
drago68
VIP
 
Posty: 1924
Dołączył(a): piątek, 7 czerwca 2013, 17:50
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 85

Re: porada w sprawie sporu w PAYPAL

Postprzez BART1975 » czwartek, 21 listopada 2013, 23:25

ok, dzięki
teraz pozostaje tylko czekać na pieniądze na karcie.
Swoją drogą to mam pecha bo to już druga nieudana transakcja - kupuję już telefon od końca sierpnia....
BART1975
 
Posty: 15
Dołączył(a): poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 21:38

Re: porada w sprawie sporu w PAYPAL

Postprzez przemek275 » piątek, 22 listopada 2013, 00:24

Ten mail z antelife " credit memo" to nie jest że oni na to przystali i że Ci hajs już oddają, to jest informacjs, ze z tego co zaplaciles dla antelife pobrano właśnie te " adjustment fee". Jutro antelife Ci odpisze, że no przecież wysłano, że święta, sprawdzili na poczcie ble ble ble. Przechodze właśnie przez to samo
przemek275
 
Posty: 71
Dołączył(a): środa, 8 maja 2013, 18:46
Lokalizacja: Nibylandia
Pochwały: 2

Re: porada w sprawie sporu w PAYPAL

Postprzez BART1975 » piątek, 22 listopada 2013, 00:35

No to faktycznie zmienia postać rzeczy :(
Możesz napisać czy zamierzasz użyć opcji "escalate" czyli roszczenie?
Nie mam zbytnio ochoty czekać do nowego roku albo dłużej bo Antelife wysłało (albo nie wyslało) telefon Swiss Post-em, który wyraźnie sobie nie radzi.

pzdr
BART1975
 
Posty: 15
Dołączył(a): poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 21:38

Re: porada w sprawie sporu w PAYPAL

Postprzez przemek275 » piątek, 22 listopada 2013, 00:42

Ja im odpisałem, że zaczekam do końca miesiąca jeżeli paczka nie ruszy z mijsca to spór zamienie w roszczenie, tak naprawdę to teraz jest pat, bo niby sprzedawca wysłał, a że stoi to ciężko będzie wygrać. Mòj zakup był na pare $, więc specjalnie jakoś mi się tam nie spieszy.
przemek275
 
Posty: 71
Dołączył(a): środa, 8 maja 2013, 18:46
Lokalizacja: Nibylandia
Pochwały: 2

Następna strona

Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: jarokar68 i 1 gość

  • Reklama