• Reklama

porada w sprawie sporu w PAYPAL

Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Re: porada w sprawie sporu w PAYPAL

Postprzez KarlosW » 23 lis 2013, o 20:57

Z Pay-Pala:
"Większość zakupów online jest udanych. Jeśli jednak coś pójdzie nie tak, zawsze możesz liczyć na naszą pomoc. Nie dotarł do Ciebie zakupiony przedmiot? Jeśli sprzedawca nie zaproponuje satysfakcjonującego rozwiązania, możemy zwrócić Ci całkowitą wartość zakupu, łącznie z kosztami wysyłki. Zakupy z systemem PayPal to zero stresu.

Jeśli nie otrzymasz przedmiotu kupionego za pomocą systemu PayPal, skontaktuj się ze sprzedającym i poproś o rozwiązanie tego problemu.
Jeśli nie dojdziecie do porozumienia, otwórz spór w Centrum rozstrzygania. Masz na to 45 dni od daty dokonania płatności w systemie PayPal. System PayPal umożliwi Ci sprawną komunikację ze sprzedającym.
Jeśli nie zadowoli Cię rozwiązanie zaproponowane przez sprzedającego, możesz przekształcić spór w roszczenie. Masz na to 20 dni od daty zgłoszenia sporu. Jeśli roszczenie zostanie rozstrzygnięte na Twoją korzyść, zwrócimy Ci całkowitą wartość zakupu, łącznie z kosztami wysyłki*."
Avatar użytkownika
KarlosW
VIP
 
Posty: 2057
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 21:06
Lokalizacja: PL
Pochwały: 33
Telefon:: thl w200

Reklama

Re: porada w sprawie sporu w PAYPAL

Postprzez marx » 24 lis 2013, o 00:35

te zasady nie tyczą się przypadkiem zakupów na ebay ?
marx
Administrator
 
Posty: 7640
Dołączył(a): 6 mar 2010, o 02:35
Lokalizacja: aliexpress
Pochwały: 230
Telefon:: Dual sim

Re: porada w sprawie sporu w PAYPAL

Postprzez przemek275 » 24 lis 2013, o 01:16

marxxx napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Działaja te zasady dla wszystkich sklepów w ktorych płacisz przez paypal, 20.11.2013 otworzyłem spòr, pokuje mi datę 10.12.2013 na otwarcie roszczenia, czyli zgodnie z info na stronie, że 20 dni. Tak po za tym czytałem na zagranicznym forum, że swiss post potrafi cofnąć przezylk3 nie uaktualniając statusu, uczciwy sprzedawca da znać, w przypadku antelife by się tego nie spodziewał. Co lepsze przesyłki z końcówki października, początku listopada stoją, a te później wysłane już dotarły do odbiorców.

Potwierdzenie :
Kod: Zaznacz cały
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
przemek275
 
Posty: 68
Dołączył(a): 8 maja 2013, o 18:46
Lokalizacja: Nibylandia
Pochwały: 2
Telefon:: thl w100

Re: porada w sprawie sporu w PAYPAL

Postprzez BART1975 » 24 lis 2013, o 11:44

Witam ponownie,
Otrzymałem po otwarciu sporu następującą wiadomość (poprzez Centrum Rozstrzygania PAYPAL):

"Dear customer,

Thanks for your inquiry and patience. Your order was shipped by Swiss post on Oct 25. What we send to you is TCL Idol X S950. We make change in our ERP system, so you cannot see it.

Do not worry , its information is simple (only display time transited in Singapre and arriving your country ) and slow to update in the website of Swiss post , but it is very safe , we sent lot of packages to send by it , it is ok.

We also contact the post, the tracking number is correct. The information will update within 5-10 days. We also received the feedback from our customer, they receive the update information recent days, some of them already received the package.

Because the Christmas sales season already coming for most China international online store, so the information update of parcel shipping will be slower than usual.

Please kindly wait for a few days to received update information.

Sorry for this inconvenience and thanks for your patience again.

Have a nice day!"


Czyli w skrócie: paczka wysłana, nie została zwrócona i mam cierpliwie czekać.
Myślę, że do 11.12.2013r. zaczekam z dalszymi krokami ale jeżeli do tej daty status się nie zmieni to przekształcę spór w roszczenie.

pzdr
Bartek
BART1975
 
Posty: 15
Dołączył(a): 26 sie 2013, o 21:38

Re: porada w sprawie sporu w PAYPAL

Postprzez drago68 » 24 lis 2013, o 13:24

Masz czas tylko do 20 dni przekształcić spór w roszczenie od daty zgłoszenia sporu. Pamiętaj!!!
Avatar użytkownika
drago68
VIP
 
Posty: 1953
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 17:50
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 85
Telefon:: Xiaomi RN4

Re: porada w sprawie sporu w PAYPAL

Postprzez BART1975 » 24 lis 2013, o 13:49

drago68 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


wiem, wiem - dzięki :)
11.12.2013r. to 19-sty dzień od otwarcia sporu.
BART1975
 
Posty: 15
Dołączył(a): 26 sie 2013, o 21:38

Re: porada w sprawie sporu w PAYPAL

Postprzez changemind » 12 maja 2014, o 16:02

A ja ciekaw jestem, jak się skończyła ta historia - telefon dotarł?
changemind
 
Posty: 51
Dołączył(a): 4 maja 2014, o 09:48
Telefon:: jiayu s3

Poprzednia strona

Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama