• Reklama

Poniżej 5" z możliwie dobrym aparatem i baterią

pomoc w wyborze chińskiego smartfona przy konkretnych wymaganiach i cenie.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Poniżej 5" z możliwie dobrym aparatem i baterią

Postprzez tropas » piątek, 5 sierpnia 2016, 00:37

Cena (bez VAT): najlepiej ok 60-80$
Wielkość ekranu/Rozdzielczość: poniżej 5"
Ilość RAM/ROM/Procesor: 1GB/jeśli ze slotem na kartę to może być 8, jeśli nie to 16GB/procesor - nie znam się, powiedzmy odpowiedni do reszty parametrów
Dual/Single sim: tak
Preferowane marki: bez znaczenia, ważne żeby miał dobre opinie użytkowników
Miejsce zakupu(Polska/Chiny): obojętnie
Wymagania (parametry, funkcje): w miarę przyzwoity aparat i bateria
Opis: Jak dotąd opierałem się rękami i nogami przed smartfonem, ale chyba dojrzałem w końcu :)
Poczytałem trochę forum i widzę że poniżej 5'' ciężko o coś co by ceną i parametrami było zbliżone do 5'' i jak nie znajdę to pewnie kupię któreś 5'' z tematu "AKTUALNE PROMOCJE TELEFONÓW", ale postanowiłem zapytać, może coś doradzicie. Nie potrzebuję tel do gier, nie używam serwisów społecznościowych. Fajnie żeby fotki i filmy były na możliwie przyzwoitym poziomie i bateria trzymała z 2 dni (słabszą baterię przeżyję - gównianego aparatu nie). Poza pstrykaniem tel będzie używany do przeglądania allegro, olx, fora itp. Może czasem pdf czy xls. Podsumowując: jeśli będzie dobry aparat to mogę zrzec się wydajniejszych bebechów na rzecz mniejszych gabarytów.
tropas

Reklama

Re: Poniżej 5" z możliwie dobrym aparatem i baterią

Postprzez clorox » piątek, 5 sierpnia 2016, 11:18