• Reklama

Pierwszy smartfon, pierwszy xiaomi

pomoc w wyborze chińskiego smartfona przy konkretnych wymaganiach i cenie.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Pierwszy smartfon, pierwszy xiaomi

Postprzez Tomsky82 » sobota, 7 maja 2016, 17:19

Witam
Na wstępnie jest to mój pierwszy post. Dylemat który mam dla większości forumowiczów pewnie będzie śmieszny więc jeśli po zapoznaniu się z treścią mego postu będziesz chciał pomóc w stylu: "temat poruszany wiele razy, skorzystaj z opcji szukaj." itp. to dziękuje za taką pomoc i nie wnoszenie nic do tematu. O wypowiedź proszę ludzi którzy mieli do czynienia z telefonami wymienionymi poniżej i mogą pomóc w wyborze. Przejrzałem forum oraz recenzje na youtube ale nie znam się na telefonach nic mi nie mówią rodzaje CPU czy grafiki w danym modelu.

Chcę kupić xiaomi, na pewno od Goldway z oferty EU express. Od początku myślałem od RMN2 32GB ale obawiam się że 5,5 będzie za duży. I zastanawiam się jeszcze nad Redmi 3 oraz Mi4c.
Na telefonie szczególnie nie gram jeśli już to mało wymagające tytuły. Nie słucham muzyki. Chciał bym aby miał 100% polski język, aby był stabilny i fajnie wykończony (spasowane plastiki/metal, nie trzeszczał ani nie skrzypiał), chciał bym również wrzucić tam Aero2 (w pracy oraz w domu korzystam z Wifi). Zdjęcia i filmy głównie na wakacjach, fajnie by było żeby były dobrej jakości. Najczęściej używana apka to endomondo. Podejrzewam że 16GB by mi wystarczyło. Budżet +/- 170$ już z przesyłką
Nadmienię, że żadnego z tych telefonów nie miałem w rękach ani nie widziałem na żywo. Obecnie posiadam odziedziczonego po żonie starego Samsung ACE2.
Dziękuję za pomoc.
Tomsky82

Reklama

en.001phone.cn=

Re: Pierwszy smartfon, pierwszy xiaomi