• Reklama

OSZUSTWO (?) na aliexpress

Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

OSZUSTWO (?) na aliexpress

Postprzez daxter » 18 cze 2014, o 09:26

Witam !
Jestem nowicjuszem jeśli chodzi o zakupy na aliexpress itp, ponieważ kupiłem tam dopiero dwa telefony - a zakup drugiego odbija mi się czkawką do tej pory.
Kiedy zakupiłem drugi telefon (ZTE v987) przesyłka przyszła terminowo, niespełna 3 tygodnie. Telefon jednak był uszkodzony (resetował się). Wyjaśniłem problem sprzedawcy, ten na to żebym odesłał telefon na gwarancję. Spakowałem więc wszystko i wysłałem znowu do Chin. Naprawa miała trwać 5-7 dni. Rzekomo sprzedawca otrzymał paczkę i przekazał ją do serwisu. Po pewnym czasie jednak kontakt ze sprzedającym stał się coraz słabszy, a mój telefon wrócił z serwisu, leży u niego od ponad miesiąca, ostatnio nawet podobno go wysłał, ale jakoś nie mogę się doprosić o numer do śledzenia wysyłki. Największy problem polega na tym, że nie otwierałem sporu (myślałem, że to jakoś zaszkodzi sprzedającemu, a nie chciałem dla niego źle skoro on zachował się w porządku wobec mnie)... I obudziłem się z "ręką w nocniku", bo on tak zwlekał z odpowiadaniem na wiadomości i wysyłaniem numeru paczki, że skończył się czas na założenie sporu - zwyczajnie przegapiłem.