• Reklama

ogólne parametry tel - bateria, gps itp

Tematy dotyczące wszystkich telefonów, sieci, operatorów, bateri itp..

ogólne parametry tel - bateria, gps itp

Postprzez zimon » 16 sie 2015, o 12:46

witam, zamierzam zakupić smartfona i interesuje mnie kilka rzeczy (pytania pewno banalne, za co z góry przepraszam ale nie znam się a nie chciałbym popełnić błędu):

1. Na jakich procesorach jest dobry GPS?
trochę poczytałem i wychodzi na to żeby szukać raczej mediateki: 675x, 6735, 6595, Snapdragon 801. który byście polecili? Być może jeszcze jakieś inne?

2. Zauważyłem że wiele smartfonów ma wbudowaną baterie? jest to dobra opcja czy lepiej unikać i poszukać z wymienną? co w przypadku gdy bateria do wymiany się kwalifikuje?

3. Częstotliwości. jakie powinien obsługiwać żeby bezproblemowo działał w Polsce zarówno gsm jak i internet (sieć PLUS)?
2G:GSM:?
3G:WCDMA:?
4G:FDD-LTE: ?
TDD-LTE: ?
czym sie rózni FDD-lte od TDD-lte i czy oba są wykorzystywane w polsce?

4. rozmiar karty sim?
zauważyłem że dużo jest z wejściami micro i nano sim. co w przypadku gdy posiadam zwykłą sim? przycina się ją jakoś i czy po przycięciu jest jeszcze możliwosć wykorzystania jej w starym tel bez micro/nano sim?

5. oprogramowanie
czy kupując tel w chinach lub eu będę musiał coś w oprogramowaniu majstrować? tzn wgrywać nowe żeby był PL.

będę wdzięczny za każdą pomoc
zimon
 
Posty: 53
Dołączył(a): 2 sie 2015, o 16:04
Telefon:: nubia m2 / le max 2

Reklama

Re: ogólne parametry tel - bateria, gps itp

Postprzez pawellabedz » 16 sie 2015, o 17:48

Odpowiem może nie na wszystkie pytania ale się postaram :)

2) Co do wymiennej baterii to zależy właśnie od twoich upodobań, bo telefon, który chce wyglądać na designerski raczej nie ma wymiennej baterii, a wiadomo, że trzeba i tak ładować codziennie albo co dwa dni. Tutaj twoje gusta wybierają, więc możesz kupić telefon i dodatkową baterię na zaś, żeby mieć :)