• Reklama

Obsługa pozakupowa

Obsługa pozakupowa

Postprzez thesokol601 » wtorek, 5 stycznia 2016, 23:43

Witam, w dniu dzisiejszym stałem się posiadaczem Meizu M2 note. Jest to mój pierwszy smartfon meizu a zarazem pierwszy na MTK. Telefon dostałem z systemem w wersji U (China Unicom) i zainstalowanym Google Play. Postanowiłem zmienić system na wersję A, aktualizacja udana, brak większych problemów, lecz pojawił się jeden problem mianowicie brak gapsów, dodatkowo występuje problem z rootem. SuperSU nie może zaktualizowac binariów, busybox też nie chce się zainstalować, terminal nie ma uprawnień pomimo tego że wyskakuje zapytanie o uprawnienia. Jednym słowem wielka kaszana wyszła. Teraz pytanie co z tym zrobić żeby było dobrze tzn. były aplikacje google, język polski i niezawodna praca?
thesokol601
 
Posty: 1
Dołączył(a): wtorek, 5 stycznia 2016, 23:33

Reklama

en.001phone.cn=

Re: Obsługa pozakupowa

Postprzez blue_voyager » wtorek, 5 stycznia 2016, 23:49

rom-y-i-modyfikacje-f179.html
dyskusje-o-telefonach-meizu-f178.html

A następnym razem spróbuj uzyć opcji szukaj. I poczytaj forum bo wszystko to jest.
Sprzedam:
Szkła, folie, etui do chińskich telefonów - duży wybór.

FAQ DZIAŁU ZAKUPÓW
Avatar użytkownika
blue_voyager
VIP
 
Posty: 5625
Dołączył(a): niedziela, 16 czerwca 2013, 12:54
Lokalizacja: Wałbrzych
Pochwały: 205
Ostrzeżenia: -1


Powrót do Pomoc techniczna



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama