• Reklama

Nowy - czy warto wierzyć?

Aliexpress , co warto kupić w Chinach, co się opłaca, co ma dobrą jakość i niską cenę? Najlepsze znaleziska, kupony, cebule, promocje. Recenzje zakupów z aliexpress, unboxingi paczek z Chin.
Wszystkie chińskie sklepy.

Nowy - czy warto wierzyć?

Postprzez mucholeczek » 8 kwi 2014, o 22:21

Witam, jestem bardzo zielony w tych tematach, dlatego chciałbym zaciągnąc porad u osób bardziej doświadczonych. Szukam nowego telefonu i w moje oko wpadło takie cuś: http://www.aliexpress.com/item/Original ... 29577.html . Czy warto ufać takim sprzedawcom? Podobno jest ta "ochrona klienta". Wiem, że jest już bardzo dużo tematów o takiej tematyce, ale prosiłbym, aby ktoś mi to jasno, dokładnie i wprost wytłumaczył z na czym polega ten AliExpress (sądzę, że jest to pośrednik, ale wolę się spytać.

Pozdrawiam.
mucholeczek

Telefon:: Sony Ericsson

Reklama

Re: Nowy - czy warto wierzyć?

Postprzez markus70 » 8 kwi 2014, o 22:25

Nie warto
W tej cenie nawet podróbki nie kupisz
markus70
VIP

Pochwały: 18
Telefon:: Z reguły Xiaomi :)

Postprzez mentorkmk » 8 kwi 2014, o 22:26

nie, nie warto, to jest naciagacz jakich na ali wielu, zamrozisz kase i nic wiecej, z reszta, skoro mi3 kosztuje w najtanszym miejscu circa 350usd, nie wierz ze ktos przy zdrowych zmyslach sprzeda Ci go za 150, to chyba jakis instynkt samozachowawczy ktory powinien zadzialac, moze cos byc 10-20usd tansze, ale nie przez pol
mentorkmk
AKTYWNY

Pochwały: 22
Telefon:: brygada RR

Postprzez existe » 8 kwi 2014, o 23:48

podkresle to co napisali przedpiszacy - i pamietaj, ze jest wielu oszustow na swiecie - a co 6 mieszka w chinach :_) (statystycznie)
ich zrodlem zarobku, jest pazernosc ludzi "zachodu", a zarobek tkwi w "ich" naiwnosci i niewiedzy - - ot co ktorys zapomni zalozyc sporu i kasa przepadnie (na ich konto)
Fajnie, ze Cie cos tknelo i zapytales, ale nawet gdyby nikt nie odpowiedzial - to powinienes miec instynkt - dziki instynkt finasnow XXI wieku
:)
existe
existe
VIP