• Reklama

No1x2 brak zasiegu 3G-reklamacja

ViVo, OPPO, Amoi, Goclever, Haier itd

No1x2 brak zasiegu 3G-reklamacja

Postprzez kiosho » środa, 11 maja 2016, 18:32

Witam, w zakupionym No1X2 nie mam zasiegu lte lub nawet 3G . Co z tym zrobic , SPOZNILEM SIE ZE ZLOZENIEM SPORU napisalem do sprzedawcy ten odpisal:
Please check it carefully.
2G:GSM: 850/900/1800/1900MHz
3GWCDMA: 850/900/1900/2100MHz
4G: FDD LTE:800/1800/2100/2600MHz
This phone factory give us the specification support 3G and 4G.
You can try other 3G & 4G card to check it.
Czy telefon powinien dzialac w Polsce? jakie mamy czestotliwosci? I co zrobic?
kiosho
 
Posty: 3
Dołączył(a): sobota, 23 kwietnia 2016, 12:41

Reklama

en.001phone.cn=

Re: No1x2 brak zasiegu 3G-reklamacja

Postprzez tpawel » środa, 11 maja 2016, 21:20

Jesli obsluguje te o ktorych napisal to bedzie dzialac. Jaki masz tryb sieci w ustawieniach?
tpawel
VIP
 
Posty: 1862
Dołączył(a): poniedziałek, 23 lutego 2015, 12:14
Pochwały: 38

Re: No1x2 brak zasiegu 3G-reklamacja

Postprzez sephot » środa, 11 maja 2016, 22:28

Jeśli masz drugą kartę sim na której możesz sprawdzić obsługę pasm to sprawdź ( żona, mama,ociec, czy kogoś innego ;)..), ale w tych zakresach tego urządzenia, są również pasma obsługiwane w Polsce, jeśli nie działa na innych kartach jest to awaria/usterka tego urządzenia.
>LeTV x600>?
http://www.sephot.pl <-Recenzje
http://newsborg.blogspot.com <-Nowości,Kupony,Promocje
Avatar użytkownika
sephot
VIP
 
Posty: 1907
Dołączył(a): piątek, 19 lipca 2013, 10:03
Lokalizacja: Szczecin
Pochwały: 67

Re: No1x2 brak zasiegu 3G-reklamacja

Postprzez kiosho » czwartek, 12 maja 2016, 23:05

Sprawdzalem na roznych kartach , roznych operatorow i nic, brak zasiegu lte
W ustawieniach probowalem wszystkie tryby, ale trybi tylko na wszystkie lub 2 g, nie ma zasiegu na lte i 3g
wiecie jak wyglada odeslanie do sprzedawcy , jaki jest koszt i jak to wyslac
3 dni po ustaniu terminu dowiedzialem sie ze mozna rozpoczac spor o zwrot na koszt sprzedawcy ale jak pisalem jest po ptakach
kiosho
 
Posty: 3
Dołączył(a): sobota, 23 kwietnia 2016, 12:41

Re: No1x2 brak zasiegu 3G-reklamacja

Postprzez sephot » piątek, 13 maja 2016, 13:07

Ewidentnie jest problem z tym urządzeniem... to że skończyłsię czas to nie znaczy że nie możesz odzyskać kasy, zrób tak napsiz najpierw do sprzedawcy że chcesz wymianu na sprawny lub zwrot całkowity kosztów urządzenia, w przeciwnym wypadku zwrócisz sie do obsługi ali o rozpoczęcie sporu z powodu otrzymanego wadliwego urządzenia. Daj sprzedawcy 3 dni na odpowiedz ( napisz to mu) po tym czasie zgłoś to jest w centrum pomocy na ali taka opcja, opisz sprawę, podaj numer transakcji i czekaj jeśli sprzedawca nie wyrazi chęci zakończenia tego polubownie.

Koszt wysyłki do niego będziesz musiały ponieść, zwykłą paczką będzie to kosztowało ciebie około 20-30 zł, zależy od wagi. Kiedy wyślesz podaj sprzedawcy numer paczki i KONIECZNIE ZACHOWAJ POTWIERDZENIE wysyłki, to twój dowód wysłania.
>LeTV x600>?
http://www.sephot.pl <-Recenzje
http://newsborg.blogspot.com <-Nowości,Kupony,Promocje
Avatar użytkownika
sephot
VIP
 
Posty: 1907
Dołączył(a): piątek, 19 lipca 2013, 10:03
Lokalizacja: Szczecin
Pochwały: 67


Powrót do INNE MARKI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama