• Reklama

Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proces.

Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Jak odzyskać pieniądze za niewysłany towar.

Postprzez lisu256 » 12 maja 2016, o 17:01

Witam.
Mam następujący problem.Zakupiłem na alliexpres w lutym słuchawki(koszt 50zł)do dzisiaj ich nie dostałem,sprzedający twierdzi ,że przesyłka zaginęła.Moim zdaniem wogóle ich nie wysłał.W wiadomościach pisał mi,że dostane zwrot gotówki,której od miesiąca nie ma na moim paypalu.Teraz wiem,że to była tylko gra na czas i chodzilo tylko o to,żeby minął okres ochrony.Koleś mi pisze,że jak dam mu 5 gwiazdek to odda mi kase.Czy moge coś w tej sytuacji jeszcze zrobić,żeby odzyskać pieniądze.Nie chce temu oszustowi dawać tych 5 gwiazdek,myślę,że nawet jak bym mu je dał to kasy mi i tak nie odda.
lisu256
 
Posty: 21
Dołączył(a): 12 maja 2016, o 16:47
Telefon:: sony

Reklama

Re: Jak odzyskać pieniądze za niewysłany towar.

Postprzez fake4r » 12 maja 2016, o 17:03

Jedyna opcja w tym przypadku jeśli płaciłeś kartą to poczytaj o chargeback - przelew zwrotny - reklamacja przy płatności kartą.
Avatar użytkownika
fake4r
VIP
 
Posty: 5981
Dołączył(a): 4 lip 2013, o 12:55
Lokalizacja: ChRL
Pochwały: 215
Telefon:: Redmi Note 8

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

Postprzez marcoos1 » 12 maja 2016, o 17:51

Lisu a czemu przed końcem ochrony nie założyłeś sporu lub nie poprosiłeś o przedłużenie ochrony?
marcoos1
VIP
 
Posty: 1116
Dołączył(a): 13 sty 2014, o 23:37
Pochwały: 84
Telefon:: samsung

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

Postprzez lisu256 » 12 maja 2016, o 17:58

Poprostu jestem początkujący w materii zakupow na alliexpres nie za bardzo wiedziałem o co chodzi z tą całą ochroną ,za późno się zorientowałem w co gra ten cwaniaczek.Płaciłem przez przelewy 24.
lisu256
 
Posty: 21
Dołączył(a): 12 maja 2016, o 16:47
Telefon:: sony

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

Postprzez lisu256 » 21 maja 2016, o 07:30

Czyli waszym zdaniem nic już się nie da zrobić w tej sprawie i musze kase spisać na straty?A jak bym napisał do alliexpres i przedstawił rozmowe z tym gościem z której wynika,że przedmiotu mi nie wysłał i pieniędzy też nie oddał.Może oni by go jakoś ''przekonali''.
lisu256
 
Posty: 21
Dołączył(a): 12 maja 2016, o 16:47
Telefon:: sony

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

Postprzez woody » 21 maja 2016, o 07:56

Pisz do Ali, i walcz o chargeback.

Meizu M2 Note
Avatar użytkownika
woody
AKTYWNY
 
Posty: 469
Dołączył(a): 2 maja 2014, o 19:12
Pochwały: 16
Telefon:: Huawei P10

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

Postprzez Azael » 21 maja 2016, o 21:07

Trafiłem na flash deal outikela C3, była jedna sztuka . Od razu wziąłem aby kupić ale podczas płacenia wyskoczył jakiś błąd (kupowałem przez apke na telefonie). Włączyłem aukcje a tam nadal ta jedna sztuka, więc jeszcze raz cały proces i zapłaciłem. Dzisiaj patrzę i płatność potwierdzona ale mam też ten sam telefon w zakładce do zapłaty. Różnica w czasie to 2 minuty jak kupowałem.
Moje pytanie czy to jakiś błąd i anulować to zamówienie nie opłacone czy zapłacić i będę miał 2 telefony? Tylko czy wyślą skoro była jedna sztuka w tej cenie ( w zakładce do zapłaty mimo to też jest 39.99 tak jak za ten co zapłaciłem)

Tapatalk
Azael
AKTYWNY
 
Posty: 493
Dołączył(a): 22 maja 2015, o 21:53
Pochwały: 4
Telefon:: Sony

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

Postprzez marcoos1 » 21 maja 2016, o 22:21

Chyba widzisz czy kupiłeś 1+1 czy tylko 1. Być może kupiłeś jedną sztukę (myślałeś, że ostatnia) a potem pojawiła się kolejna sztuką i znowu kupiłeś drugą
marcoos1
VIP
 
Posty: 1116
Dołączył(a): 13 sty 2014, o 23:37
Pochwały: 84
Telefon:: samsung

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

Postprzez Azael » 21 maja 2016, o 23:09

Nie bo od razu było, że jest tylko jedna sztuka. Wszystko trwało niecałe 2 min.
Czyli mogę jedno anulować i przyjdzie ten co zapłaciłem?

Tapatalk
Azael
AKTYWNY
 
Posty: 493
Dołączył(a): 22 maja 2015, o 21:53
Pochwały: 4
Telefon:: Sony

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

Postprzez lagarto » 22 maja 2016, o 00:19

Anuluj to niezapłacone zamówienie jak nie chcesz drugiej sztuki. Albo zapłać jak chcesz mieć dwa telefony.

A to, że jest "ostatnia sztuka" to stary trik sprzedawców. Przyspiesza decyzję o zakupie dla niezdecydowanych. Oczywiście tych "ostatnich sztuk" jest więcej.
Avatar użytkownika
lagarto
AKTYWNY
 
Posty: 418
Dołączył(a): 14 maja 2014, o 11:25
Lokalizacja: Jaworzno
Pochwały: 42
Telefon:: Redmi 4 PRO

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

Postprzez lisu256 » 22 maja 2016, o 07:48

Mam jeszcze pytanie ,jak mogę bezpośrednio się skontaktować z alliexpress meilowo żeby opisać problem ze sprzedającym ,który mi nie wysłał przedmiotu.Nie mogę znaleźć bezpośredniego kontaktu do nich.
lisu256
 
Posty: 21
Dołączył(a): 12 maja 2016, o 16:47
Telefon:: sony

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

Postprzez marcoos1 » 22 maja 2016, o 08:05

Na głównej stronie masz help->customer service i tam możesz pogadać z konsultantem. Albo jemu się poskarż, albo zapytaj o mail.
marcoos1
VIP
 
Posty: 1116
Dołączył(a): 13 sty 2014, o 23:37
Pochwały: 84
Telefon:: samsung

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama
cron