• Reklama

Miracast EZ czy Mini PC Stic co lepsze?

TV Box, MiniPC, sprzęt audio I wideo, pytania, problemy,

Miracast EZ czy Mini PC Stic co lepsze?

Postprzez hellhammer » 9 paź 2014, o 11:26

Witam. Zamiaruje zakupić w chinach odbiornik na andku pod moją plazme pod hdmi. Zależy mi głownie, żeby można było bez przycięć i problemów z płynnościa i wydajnościa otwarzać IPLE i TVN PLAYER na tym że TV. Podłączenie będzie po wifi do routera z multimedii lub po kablu jak znajde taki. Ewentualnie weeb tv jak da rade :). Co lepiej wziać odbiornik miracast ez który pobiera sygnał po wfii z kompa? ( w kompie karta w standardzie G, orpócz tego 1-gbitowy lan).Predkość neta to 30MB. Czy lepiej wziać stick z andkiem i mieć odrazu iple, tvn player niezależnie od kompa? W pierwszym przypadku relane jest przesył na TV z kompa tych 2 portali? A co z przesyłem np filmów HD i Full HD? Wiadomo tutaj wygoda no i tansze bo to kosztuje 20$ a android mini pc stick 45-50$ w drugim przypadku, jest wygoda pod wzgledem ze działa niezależnie od kompa. Jak podłacze myszke pod usb pod to to bedzie działać? Jak zrobić zeby myszke i klawiature komputerową podłączyć na raz, przynajmniej przy konfigurowaniu?
hellhammer
VIP
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 4 lip 2014, o 13:25
Pochwały: 25
Telefon:: sony

Reklama

Re: Miracast EZ czy Mini PC Stic co lepsze?

Postprzez Doman » 9 paź 2014, o 11:40

Tez sie przymierzam do czegos takiego. I chyba zdecyduje sie na Miracasta. Wg mnie wygodniejsze rozwiazanie, bo materialy odtwarzam sobie i steruje bezposrednio z telefonu. Do dongla zawsze musisz miec cos dodatkowego do sterowania (klawiatura+mysz lub jakis ala pilocik).

Z podlaczeniem pod USB zawsze mozesz skorzystac z huba USB zeby podlaczyc wiecej niz 1 urzadzenie. A jak masz bezprzewodowa myszke i klawiature to i tak sa one na jednym odbiorniku USB.
Doman
AKTYWNY
 
Posty: 608
Dołączył(a): 13 maja 2014, o 17:16
Pochwały: 17
Telefon:: Xiaomi Redmi 3/4

Re: Miracast EZ czy Mini PC Stic co lepsze?

Postprzez hellhammer » 9 paź 2014, o 11:48

Doman napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

No ja sie wacham miedzy tym a tym, bo miracast na plus ze np przesle z kompa np film hd, nie musze kopiować na dyks usb itp, mam tez kabel hdmi od kompa, ale aktualnie nie mam jak podalczyc wiec by sie takie coś przydało :)
Ale z drugiej strony zwykly mini pc pod sticka mam podlaczonego z tylu i nie musze nic kombinowac wlaczac kompa itp. wygoda. A mi tak naprawde to jest potrzebne do ogladania seriali i programów z ipli i tvn player, ewentulanie meczyków :) ale tez by sie przydało jakis film bez kombinowania obejkrzec :)
Myszke mam 1 bezprzewodowa na zbyciu wiec podlaczylbym sobie myszke, mysle ze starczylaby :)
Sam nei wiem ;/
hellhammer
VIP
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 4 lip 2014, o 13:25
Pochwały: 25
Telefon:: sony

Re: Miracast EZ czy Mini PC Stic co lepsze?

Postprzez Doman » 9 paź 2014, o 12:14

Oprocz kompa za zrodlo sygnalu moga rowniez robic telefon czy tablet.

Ja sie chyba skusze na te oferte:
http://www.aliexpress.com/item/New-Meas ... 54146.html

Normalna cena rynkowa to ok ~$20 z darmowa przesylka. Sprzedawca nie ma co prawda jeszcze feedbacka wiec chyba daje niskie ceny zeby sie wypromowac. Czas realizacji jest w miare krotki (15 dni na wysylke + 18 dni na dostarczenie), wiec w razie czego na zwrot od Ali nie powinienem czekac miesiacami. Co o tym myslisz?
Doman
AKTYWNY
 
Posty: 608
Dołączył(a): 13 maja 2014, o 17:16
Pochwały: 17
Telefon:: Xiaomi Redmi 3/4

Re: Miracast EZ czy Mini PC Stic co lepsze?

Postprzez hellhammer » 9 paź 2014, o 12:17

Doman napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

W sumie 35zł nie pieniadz :)

Tylko sprawdz czy sprzet wogole jest cos wart :) jakie ma parametry i jakie ograniczenia? Moze jakies sprzetowe? Np działa z określonym sprzetem a z okreslionym nie?

Jakie wogole musze spelniać wymagania, żeby przesłać do Tv sygnał z kompa na to urządzonko? Chce przesyłać ipel, tvn player i filmy hd i full hd.
Jaki musze mieć sprzęt? Jakiś program? Zeby nie okazało sie, że nie moge nic zrobić :)?
hellhammer
VIP
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 4 lip 2014, o 13:25
Pochwały: 25
Telefon:: sony

Re: Miracast EZ czy Mini PC Stic co lepsze?

Postprzez Doman » 9 paź 2014, o 12:29

http://www.tablety.pl/akcesoria/recenzj ... st-dongle/
http://pcarena.pl/testy/show/test-dongl ... rt-tv.html

Problematycznym moze byc chyba jedynie poziom sygnalu WIFI. No ale to juz wyjdzie w praniu :)
Doman
AKTYWNY
 
Posty: 608
Dołączył(a): 13 maja 2014, o 17:16
Pochwały: 17
Telefon:: Xiaomi Redmi 3/4

Re: Miracast EZ czy Mini PC Stic co lepsze?

Postprzez hellhammer » 9 paź 2014, o 12:34

No ja pc z wifi,router wifi mam w tym samym pokoju co tv i ten miracast by sie znajnował :) w odległości myśle nie wiekszej jak 2m :) więc myśle że aż tak źle z zasięgiem nie bedzie?
A powiedz mi czy przsyłajac sygnał po wifi wtedy nei musze ustawic karty w punkt dośetpowy ap? i wtedy chyba przełącza mi sie na nadajnik, wiec neta mi odetnie? mam jeszcze karte wifi w standardzie g stara w kompie. Ale neta moge mieć podłączonego po kablu jak cos :)
hellhammer
VIP
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 4 lip 2014, o 13:25
Pochwały: 25
Telefon:: sony


Powrót do TV Box, MiniPC, sprzęt audio I wideo



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama
cron