• Reklama

Meziu mx4 totalna porazka!!!

Re: Meziu mx4 totalna porazka!!!

Postprzez wojtekmaly36 » sobota, 21 lutego 2015, 21:04

przetestuj w sky gamblers i real boxing tak jak gregorecki21
wojtekmaly36
 
Posty: 83
Dołączył(a): poniedziałek, 26 stycznia 2015, 00:04

Reklama

Re: Meziu mx4 totalna porazka!!!

Postprzez gregorecki21 » sobota, 21 lutego 2015, 21:36

To dobrze ze nie masz problemu. Ja nie twierdze ze problem jest w kazdej grze. Ale skoro sam test antutu sie krzaczy to cos jest nie tak z tym fonem. Ja nie chce miec takiego sprzetu bo moze sie okazac ze za tydzien pojawi sie jakis ciekawy tytul i jeb czarne tekstury. W te gry ktore gram pojawia sie problem a na zadnym innym telefonie nawet najgorszym nie widzialem czegos takiego. Z reszta nie namawiam nikogo do oddania telefonu na serwis. Jak komus to odpowiada to niech sie cieszy. Wogole mam takie wrazenie ze jestem atakowany, ze wymyslilem problem i punktuje Meizu. Powinniscie mi podziekowac za to ze zostalo to wykryte bo byc moze wyjdzie na to jakas lata i problem zniknie. Nie chce mi sie juz pisac o tym problemie. Mysle ze linki do filmow i screny z gier tego dowodza. Jak kogos to nie przekonuje to trudno.
gregorecki21
 
Posty: 132
Dołączył(a): poniedziałek, 26 maja 2014, 16:41
Pochwały: 7

Re: Meziu mx4 totalna porazka!!!

Postprzez ddr » sobota, 21 lutego 2015, 22:02

Och tak, powinniśmy Ci jeszcze zbijać pokłony i zbierać na tacę... Nie dokonałeś niczego wielkiego, zauważyłeś zwykły błąd do poprawienia. Najwidoczniej ich testy tego nie wyłapały. Nie znam producenta który by nie strzelił jakiejś gafy. Gdybyś zobaczył jak LG robi andka pod swoje telefony to dopiero byś się załamał.
Jeździsz po całej marce tylko z powodu jednego błędu w oprogramowaniu.
Znalazł się błąd? Ktoś inny potwierdził? Ok, trzeba zgłosić, a z tego co czytałem to już ktoś to zrobił, więc na ch.. drążyć ten temat dalej?
Zajmij się czymś pożyteczniejszym, np. poszukaj lepszego rozwiązania od Twojego, dopiero wtedy może ktoś Ci podziekuje...
Telefon się popsuł? dwro(kropka)ddr(małpa)gmail(kropka)com - zamknięte do odwołania
W tytule wiadomości proszę podać model urządzenia.
Avatar użytkownika
ddr
VIP
 
Posty: 3635
Dołączył(a): sobota, 3 maja 2014, 22:50
Pochwały: 124

Re: Meziu mx4 totalna porazka!!!

Postprzez wojtekmaly36 » sobota, 21 lutego 2015, 22:05

sam czekam na odpowiedz goscia ktory napisal ze 10 mu bez problemu idzie chce kupic meizu mx4 ale jak taki babol jest to dzieki ja mam zamiar grac na nim w 70 procentach
wojtekmaly36
 
Posty: 83
Dołączył(a): poniedziałek, 26 stycznia 2015, 00:04

Re: Meziu mx4 totalna porazka!!!

Postprzez gregorecki21 » sobota, 21 lutego 2015, 22:13

Nie no gosciu szacun dla ciebie. Czytasz ty umiec ze zrozumieniem!!!??? Napisalem ze ni chce juz mi sie o tym pisac a ty ze draze temat. Widze ze na tym forum zamiast merytorycznie rozmawiac jeden probuje byc madrzejszy od drugiego. To ostatni moj post na tym forum. Zegnam
N. O. V. A. 3 zainstalujcie to ku... wa zobaczycie o czym mowie. Nara
gregorecki21
 
Posty: 132
Dołączył(a): poniedziałek, 26 maja 2014, 16:41
Pochwały: 7

Re: Meziu mx4 totalna porazka!!!

Postprzez ddr » sobota, 21 lutego 2015, 23:00

Podjudzaczy nam nie trzeba, żegnamy.
Telefon się popsuł? dwro(kropka)ddr(małpa)gmail(kropka)com - zamknięte do odwołania
W tytule wiadomości proszę podać model urządzenia.
Avatar użytkownika
ddr
VIP
 
Posty: 3635
Dołączył(a): sobota, 3 maja 2014, 22:50
Pochwały: 124

Re: Meziu mx4 totalna porazka!!!

Postprzez blue_voyager » sobota, 21 lutego 2015, 23:12

gregorecki21, a Ty się dziwisz, że poprzedni wątek Ci zamknąłem...
Sprzedam:
Szkła, folie, etui do chińskich telefonów - duży wybór.

FAQ DZIAŁU ZAKUPÓW
Avatar użytkownika
blue_voyager
VIP
 
Posty: 5655
Dołączył(a): niedziela, 16 czerwca 2013, 12:54
Lokalizacja: Wałbrzych
Pochwały: 209
Ostrzeżenia: -1

Re: Meziu mx4 totalna porazka!!!

Postprzez TLasky » niedziela, 22 lutego 2015, 00:23

Strasznie jakiś znerwicowany ten młody człowiek... tzn. tak myślę, że był młody ;-). Pożegnajmy go chwilą ciszy... nareszcie, bo strasznie dużo krzyczał :-D. Myślę, że chłopak miał naprawdę dobre intencje (w kontakcie przez priv wydał mi się całkiem sympatyczny) i rzeczywiście znalazł babola (choć jak dla mnie np. jest on kompletnie nieistotny :-)), tylko nie umiał tych intencji we właściwy i odpowiednio stonowany sposób przekazać i stąd cała "koperkowa afera". Kto wie- może przemyśli, ochłonie, wróci i zacznie się w końcu jakaś merytoryczna dyskusja w temacie tego renderowania. U mnie w Pou nie ma żadnych problemów z grafiką :mrgreen:.

T.
"Coś się kończy, coś się zaczyna..."

Martwić się o to ile pali sportowe auto, to jak myśleć czy prostytutka którą grzmocisz Cię kocha :-D
Avatar użytkownika
TLasky
VIP
 
Posty: 1813
Dołączył(a): piątek, 24 października 2014, 12:37
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 80

Re: Meziu mx4 totalna porazka!!!

Postprzez eSbe » niedziela, 22 lutego 2015, 01:02

wroci z innym nickiem :D Czasami sie zastanawiam co tacy ludzie robia na codzien, jesli niewlasciwe renderowanie grafiki w telefonie, potrafi wzubadzac takie emocje.
eSbe
AKTYWNY
 
Posty: 392
Dołączył(a): piątek, 22 marca 2013, 15:32
Lokalizacja: Alie
Pochwały: 2

Re: Meziu mx4 totalna porazka!!!

Postprzez blue_voyager » niedziela, 22 lutego 2015, 11:06

Autor wątku się obraził.
gregorecki21, mała konkluzja. Nie każdy musi mieć takie zdanie jak Ty, nie każdy musi podchodzić do problemu tak emocjonalnie jak Ty. Zamiast się obrażać trzeba rozmawiać. Ty wolisz trzasnąć drzwiami.
Oszczędzę Ci kolejnych niemiłych uwag użytkowników i ten wątek również zamknę.
Sprzedam:
Szkła, folie, etui do chińskich telefonów - duży wybór.

FAQ DZIAŁU ZAKUPÓW
Avatar użytkownika
blue_voyager
VIP
 
Posty: 5655
Dołączył(a): niedziela, 16 czerwca 2013, 12:54
Lokalizacja: Wałbrzych
Pochwały: 209
Ostrzeżenia: -1

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc techniczna



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama